Mijn eerste weekend bij de familie Woodson

Hello everybody :)

Die eerste echte ontmoeting waar ik zo lang opgewacht heb verliep zo snel.. Ik kwam pas 's avonds om 12u aan in Manassas. Het was laat en zowel ik als mijn hostmom waren moe. Ze toonde me vlug alles in huis. Ze liet me mijn slaapkamer zien. Daar stond een mand gevult met verzorgingsproducten en aan de muur hingen foto's van mijn Mama, brodr, schoonzus en de kleine Mauro. Ik was ontroerd en pimkte een traantje weg. Zaterdag zag ik de meisjes voor het eerst. Het verliep allemaal nogal wat stug, maar recently het einde van de dag waren zowel de meisjes als ik al wat losser. Ook maakte ik mijn eerste Americaanse vriendin. Erika, de babysitter. Zij was het hele weekend bij ons omdat ik volgens de regels van het programma nog niet alleen mag zijn met de meisjes het eerste weekend.

Morgen begint het echte werk. Mijn hostmom zal me tonen hoe alles hier draait in huis. Ze zal me ook een beetje de zeg leren. Zo kan ik ook iets gaan doen.

Groetjes uit Nokesville VA

Reacties

Reacties

Kelly

Veel veel veel succes scheetie ??????

nonkel marc en tante yvonne

Bedankt voor de mooie fotos van new york!Wij hopen dat je rap uw draai zult vinden bij de familie woodson.Blij voor U dat het een goed ontvangst was.laat mij eens weten als mijn mails toekomen veel groetjes van ons !tante en nonkel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active