Week 13

Hallotjes :) Deze week toch een beetje op tijd :)

Maandag begon voor het kleintje danskamp in het thema van Frozen :) Ze was eerst niet zo heel blij omdat ze niet genoeg had geslapen en dat was wel duidleijk tijdens de eerste helft van de les. Ik heb dan maar mee gedaan en na een half uurtje kwam ze dan eindelijk los en was ik verlost van de ballet les :) Ik heb dan nog tot 12u een boekje gelezen en een beetje gechilled :)
Na de les was ze heeeeeel erg moe en was ze al inslaap voor ik goed en wel vertrokken was naar huis.
's Avonds was het dan tijd om naar school te gaan. Mijn test van vorige week was goed dus dat zit allemaal snor :)

Dinsdag was mijn vrije dag en heb ik helemaal niets gedaan! Een dagje lekker lui zijn!

Woensdag ben ik met het kleintje naar Milla's playland gegaan en 's avonds terug naar school. Niets interesant eigenlijk :)

Donderdag zijn we naar de bib en de speeltuin geweest het was heel erg warm op de speeltuin dus hebben we het niet heel erg lang getrokken in de speeltuin. Na het werk ben ik opzoek gegaan naar een fitness om al het fastfood een beetje te compenseren.

Vrijdag was een rustig dagje en ben ik na het werk vor de eerste keer gaan fitnissen. Het is altijd moeilijk om te beginnen maar acheter af voel je je toch altijd beter dan verwacht. Ik zou graag proberen om te beginnen 3 maal per week naar de fitness te gaan.Hopelijk lukt dat :)

Zaterdag hebben we eerst een lekker ontbijtje gemaakt met spek, eiren en pannenkoeken. Daarna heb ik wat luch klaar gemaakt om mee te nemen naar het waterpark. We hebben een heel erg leuke dag gehad in het waterpark. Het kleintje heeft zich voor meer dan 6u kunnen amuseeren en dat is echt een hele prestatie voor haar!

Zondag hebben we het rustig gehouden we hebben gezellig naar een film gekeken en een beetje geknutseld. We hebben ook even buiten proberen spelen maar dat was niet echt een groot succes. Het was super warm buiten en we hadden nergens schaduw dus zijn we maar snel terug naar binnen gegaan.

Dat was het al weer =

Warme groetjes!

Reacties

Reacties

sofie

Hallo anneleen. Ik volg elke week jou verhalen en volgens mij heb je het daar goed getroffen met je gezin. Geniet er nog van en vele groetjes van pepe Robert en Tante Lidy ook. Sofie xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active