week 14

Hello everybody :)

Ik vlieg er snel in
Maandag was best rustig. Bijna elke dag is zo rustig. Het kleintje wil vooral met puppy spelen en is niet echt in andere dingen geintereseerdt. Het is de puppy de klok rond...

Dinsdag was naar vgewoonte mijn vrije dag. Ik ben na het ontbijt naar de fitness geweest. daarna ben ik naar Ikea toch een beetje de 'Belgische' sfeer gaan opsnuiven:) En lekkere Kotbular gaan eten. Daarna ben ik ook nog naar Potomac millsn geweest. Een outlet shoppingcenter! Heel erg leuk dure digen voor een prijsje! Ik heb ook een pakje gekregen van Stephanie aka Muis :) met mayonaisse en een beetje chocotoffs. Heerlijk!

Woensdag had ik ongeloofelijk veel was. Ik wist niet goed waar het allemaal vandaan kwam :) Na het werk was het weer tijd voor school. Ik moet toch zeggen dat ik blij zal zijn als het gedaan is.

Donderdag was ook heel erg rustig. Na het werk ben ik terug naar de fitness geweest. Ik houd het voorlopg goed vol, is natuurlijk nog niet lang maar je moet ergens beginnen he.

Vrijdag was wederom een rustig dagje met de hond :)

In het weekend moest ik niet werken en daar heb ik Zaterdag van geprofiteerd en eens lekker utigeslapen. Daarna ben ik gaan fitnessen. Ik ben ook nog naar de cinema geweest. Zondag zijn we met het gezin naar de fair geweest. Het is een soort van kermis, maar niet enkel met atracties maar ook met dieren zoals kippen, koeien, varkens, konijnen, pony's, eenden, kalkoenen, alpaca's, een zebra baby, buffels en zelfs een kameel! Het is iets echt Amerikaans als je het mij vraagt! :)

Zo dat was het al weer ik hoop dat het een beetje interesant was :)

Groetjes van mij !

Reacties

Reacties

nonkel marc en tante yvonne

Dag Anneleen,hier weinig nieuws ,zeer goed weer ,heb je broer gezien vrydag ,ging juist vertrekken naar de cross in volkegem!Meme sien heb ik ook gezien en over U gesproken!Nu in het weekend is het zelzate kermis, morgen ga ik de tent gaan zetten voor het blues festival het is de 11 de keer aan de century!zaterdag avond de optredens.Het zal een zware weekend worden veel groetjes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active