Week 28

Week 28 was een week van vele activiteiten de week begon met 2 dagen van pedagogische studie dag voor de grootste dus had ik de twee meisjes samen :)

Naar 'goede' gewoonte zijn we naar Chuck E. Cheese gegaan. Ik den dat het een van de lievelings plaatsen van de meisjes is. Van mijn net iets minder... Ik vind het nogal zonde van het geld maar versta de meisjes wel :D We zijn de dag er na dan naar Bouncemania geweest wederom heel erg fun voor de meisjes maar net iets minder voor mij :D

Ik had in het midden van de week ook een cluster meeting is toch altijd leuk om de meisjes terug te zien. De cluster is eigenlijk de enige keer dat ik de meisjes van mijn organisatie kan zien aangezien ze allemaal zo verweg wonen.

Deze week ben ik ook even 'thuis' geweest. Ik heb voor me zelf eens gekookt. De bekende spaghetti saus van mama en ook nog een lekker vers soepje! Het voelde echt een beetje als thuis :) Het zijn die kleine dingen die het allemaal een beetje beter maken :)

In het weekend hebben we de meisjes en ik ook nog heel wat leuke dingen gedaan. Zaterdag zijn we naar de cinema gegaan, naar de nieuwe snoopy film. Zondag zijn we dan naar skyzone geweest. Zo'n trampoline speeltuin :D dat zouden ze in België ook kunnen gebruiken als het mij vraagt. De kids hebben geel erg veel plezier en 's Avonds hebben ze geen moeite om in bed te kruipen ;)

Zo dat was het al weer

xoxo

Anneleen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active