Week 29

In week 29 ben ik nog eens naar DC getrokken. Ik heb daar het bekende Lincon monument gaan bezoeken en het witte huis ook natuurlijk :D Ik ben ook naar het Holocaust museum geweest. ik moet wel zeggen dat het best raar doet om de naam van ons kleine landje daar zo vaak tegen te komen.. Foto's zijn te vinden in mijn foto album. Voor de rest was de week best rustig naast werken en school heb ik niet echt veel meer gedaan. Het weekend hebben we doorgebracht in een hotel, aangezien de gunshos deze week iets te ver was voor de ouders om heen en weer te rijden. We hebben ons vooral bezig gehouden net de barbies en met plasticine. Het hotel had ook een zwembad maar het was zoooooo ongelofelijk koud! We konden echt niet in het zwembad blijven zo koud was het! Een groot voordeel aan het op hotel zijn is dat we op restaurant kunnen gaan eten ipv van al dat fastfood. Ik weet dat op restaurant gaan ook nie perfect is maar is toch eens iets andeda dan al die mcdonalds en chick-fill-à :)

Dit is maar een kort verslagje maar jullie zijn toch op de hoogte van wat ik hier allemaal uitspook :D

xoxo

Anneleen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active