Week 41

hello !!! :)

Deze week was een zware week voor mijn portemonnee :D

Ik ben deze week voor de eerste keer sinds ik hier ben naar de apotheek gegaan. Ik had een paar oplap middeltjes nodig, ik had namelijk een kleine verkoudheid. En niets dat ambetanter is dan een snotvalling. Dat kamt van al dat zweten in de kou -Het sneeuwruimen-

Het was ook een beetje een frustrerende week... De organisatie had een papier nodig van school als bewijs dat ik echt wel geweest ben. Met de sneeuw had ik dus eerst een mailtje gestuurd omdat naar de school rjoden niet onmiddellijk een optie was, maar mijn mail beelf onbeantwoord dus zat er niets anders op dan dan toch naar school te rijden. De sneeuw was ondertussen al terug weg dus geen probleem. Eenmaal aan gekomen op school zeggen ze me daar dat ik dat specifieke papier online moet gaan aanvragen via mijn student account... Zo gezegd zo gedaan en nu is het dus wachten op postbode en dan kan ik het eindelijk doorsturen naar de organisatie

Verder had ik deze week ook mijn vrij weekend en daar hem ik het beste uit gehaald ;) Ik ben op vrijdag avond met enkel au pairs uit de beurt naar de film geweest. Op zaterdag ben ik in de voormiddag een beetje gaan shoppen en ik moet zeggen dat mijn portemoneetje toch wel wat heeft afgezien :D maar ik had wel heel wat gekocht ook ;) 's avonds heb ik dan terug met enkel au pairs uit de buurt afgesproken om te gaan eten. en dan komt toch wel het leukste van au pair zijn naar boven. We zaten met 7 meisjes en allemaal waren we van een ander land! Dat vinD ik echt super tof! Je leert zo veel mensen met verschillende nationaliteiten kennen!

Zondag had ik dan een cluster meeting voor de laatste keer met mijn vast local coördinator. Ze stopt er mee omdat ze te weinig tijd heeft voor ons en ze dat niet meer eerlijk vond tegen over ons en dus heeft ze besloten om ons aan iemand anders over te laten :)

Zo dat was het voor deze week. I hope you enjoyed it ;)

See you next week

xoxo Anneleen

Reacties

Reacties

nonkel marc en tante yvonne

Hello, dat krijg je als je te hard wil wil werken, U in het sweet werken ,en daarna een snot valling daar boven op.Hier regent het alle dagen,maar zacht weer.Heb je al beslistals je naar huis komt of dat je blijft voor nog een jaar?Hoe is dat daar met de verkiezingen koorts,zo te zien maakt Trump winst.niet tegen staande zijn agressie!Hier in wachtebeke weinig nieuws,in Zelzate is Eddy Wally overleden,maar dat zal je al geweten hebben! groetjes en tot later.nonkel marc en tante yvonne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active