Week 51

Vrijag was he eindelijk zo ver na 4 weken had ik eindelijk mijn auto terug!!!! Ik was zo blij als een klein kind op kerstochtend!

Met mijn eigen auto heb ik toch net een iets vrijer gevoel niet dat ik hier in het gevang zit ofzo ;),maar het is toch leuker zo.

In het weekend ben ik met de meisjes naar de bib en het park geweest in het park hebben we dan samen gepicnickt. en genoten van het mooie weer. W ekunen de lente toch echt wel beginnen voelen hier :)
Zondag ben ik naar Olland geweest :D Holland in Haymarket om precies te zijn :D Ze hebben hier een paar dorpjes verder een tulpen veld en daar heb ik dan eens gebruik van gemaakt ze hadden zelfs echte houten klompen en er hing zelfs een Friese vlag op :D het enige wat nog miste was mijn Friese onderbroek die was ik vergeten aandoen :D
Het was echt geweldig. Super mooie bloemen leker warm weer het eenige wat nog ontbrak was eigenlijk een broodje kroket of een stoopwafeltje ;) Dan was ik helemaal in olland geweest :D

Foto's kunne je vibnden in mijn album :)

Zo weer een kort blog je :)

see you next time

XOXO
Anneleen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active