week 52 AKA 1 JAAR

WAAAAAAAA?! ja inderdaad het is officieel ik zit hier een jaar!
20 april 2015 stond ik gepakt en gezakt klaar in Zaventem met een lach een een traan afscheidnemen van de mensen die bijna dagelijks rond u zitten. Maar ik moet zeggen ik ben toch zo blij dat ik dit gedaan heb en zou het aan iedereen aanraden. Kan me wel voorstellen dat niet iedereen twee jaar zou blijven, maar he wie mij kent: als ik iets doe doe ik het goed of ik doe he niet. In dit jaar heb ik al zoveel dingen gedaan die ik anders niet zou gedaan hebben. Ik kan met een beetje hulp van de kaart mijn weg vinden in onder ander NYC en Washington DC! Ik heb het Witte huis en Time Square al meerdere keren live gezien. Ik heb met dolfijen gezommen en op een cruise gezeten en dat allemaal dankij deze geweldige hostfamilie. En mischien het belangrijkste van al die twee lieverds waar ik zorg voor draag. Als ik eerlijk ben halen ze inderdaad soms eens het bloed van onder mijn nagels maar dat gebeurd in elke perfect gezin wel eens denk ik. Het is toch echt eigenaardig dat je op toch zo'n korte tijd zo'n band kan gaan opbouwen met een totaal vreemde mensen. Het voelt aan alsof ik hier al van kleins af kom. Ik denk dat dat de beste manier is om hier als au pair te zijn en het te kunnen vol houden. Ik mag mijn twee handjes kussen en hoop op nog zo'n schitterend jaar, maar daar ben ik wel bijna zeker van :D

XOXO
Anneleen

Reacties

Reacties

pepe robert,tante lidy

Hallo ,ja een jaar is zo voorbij en zeker als het zo goed gaat daar ,je heb al een hele levenservaring op gedaan zo te lezen zijn het ook wel toffe mensen je mag mee op vakantie rijd met een auto en het gaat goed met de kinderen.
Met ons gaat ook alles goed we zijn op vakantie geweest naar spanje en nu nog verder sofie haar huis afwerken op 29 juni verhuist ze naar haar nieuwe stek het is mooi geworden veel werk gedaan maar met volle goesting.

Groetjes en tot later

pepe robert en tante lidy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active