Week 9

Hello everybody hier ben ik met het verslagje van afgelopen week.

Deze week was een beetje anders dan gewoonlijk maar zeker niet minder leuk voor mij. :)

Maandag was nogal ee and moeilijke dag voor mij aangezien ik pas rond 4u echt ben gaan slapen want dat dutje op de bus van New York naar Washington, D.C. kan je niet echt slapen noemen he ;). Ik kreeg in de loop van de dag een berichtje van mijn hostmom dat later op de dag nog zouden vertrekken and naar het vakantiehuis aan zee. Het was niet echt gepland maar omdat het niet verhuurd was de komende week had ze besloten om toch maar even te gaan. Ik heb de vuile kleren uit mijn valies (die ik nog niet kunnen leegmaken had) gehaald en er wat probere bijgestoken. Om 5 u zijn we dan vertrokken richting North Carolina we hebben er zo 5u over gereden en zijn onderweg even gestopt om te eten. We waren ongeveer rond 10u aan het huis. We hebben alle spullen uitgelade, de bedden gemaakt en dan recht naar bed. :)

Dinsdag zijn we gaan ontbijten. Het was een echt Amerikaans ontbijt zoals je ziet in de films :), pancake, eggs, bacon en hash browns. Veel te veel voor mij maar wel heel lekker! Na het ontbijt zijn we terug naar het huis gegaan omdaar wat in het zwembad, de jaccuzi en de speeltuin te spelen. Na de lunch hebben we allemaal een kleine rust pauze ingelas. Toe is iedereen zijn baterijen opgeladen waren zijn we naar de film inside out gaan kijken. Een hele leuke film om met de naar toe te gaan. Na de film zijn we gaan eten in captain george's. Het was een buffet restaurant met zeevruchten. Heerlij! Het was de eerste meer sinds ik hier ben dat ik nog eens vis had gegeten. Het was zoooo lekker ;).

Woensdag zijn we naar het setrand geweest. Of dat hebben we toch geprobeerd :) We waren eerst naar dunkin' donuts geweest om ontbijt te halen en dan naar het strand te gaan. Maar bet toen alles mooi uit gestald stond begon het plots heel hard te regenen. We konden alles dus terug i de auto stoppen en ik kan zegen dat dat in hevige regen toch net iets moeilijker is. Toen We terug aan het huis waren was de bui gaan liggen en zijn we toch nog naar het strand gegaan. Maar dit keer. Aar het drukke strand. We waren voor de regenbui naar ee rustig strandje gegaan omdat dat veiliger is voor de kids. Na de regenen hadden we niet echt veel zin meer om terug tot daar te rijden dus zijn we maar naar het drukke strand gegaan. Daar hebben we dan toch nog een leuke voormiddag gehad. Daarna zijn we een spaghettitje gaan eten en onze baterijen terug wat opgeladen. 'S avonds zijn we gaan eten bij Dairy Queen en hebben we een klein tochtje gedaan met de fiet. We hebben ook nog een beetje gezommen en da. Was het tijd voor bed.

Donderdag zijn we ook naar het strand geweest. Terwijl we allemaal samen aan het spelen waren in zee moest iedereen plots uit het water komen... Er was iets grijs in de buurt... Aangezien er in north Carolina heel wat haaien tond zwemmen dachten we eerst dat het een haai was. Het bleek 'geluklig' maar een sting ray te zijn. We hebben dan toch maar het zekere voor het onzekere genomen en naar huis gegaan. We waren best moe van het strand dus hebben we even een dutje gedaan. Na het avond eten hadden mijn hostdad en de oudste zoon het geweldige idee om een soort van scooter te gaan huren. Ik kan niet goed uitleggen hoe die er uit zag dus zal ik een fototje toevoegen aan mijn album van de vakantie. Terwijl de jongens echte jongens waren zijn mijn hostmo, het kleintje en ik met de fiets naar het park gereden om de vissen en de schildpadden eten gaan geven.

Vrijdag zijn mij hostmom en ik gaan winkelen terwijl de kids (groot en klein) met mijn hostdad naar het acaquarium gingen. Wij zijn naar een outlet mall gegaan. In het kort dus dure dingen voor een klein prijsje. Er was ook een winkel van coach handtassen. Er was een handtas van ongeveer 450$ nu voor maar 97$. Ik vond ze ontzettend mooi maar omdat ik nog maar net de school betaald had misschien toch nog een beetje boven mijn buget. Ik heb denk ik wel zo'n 20 minuten staan twijfel en ze toch maar laten staan, maar nu ik het hier zo aan het neer schrijven ben heb ik toch wel héél veel spijt dat ik ze niet gekocht heb... Nonde pielekes! In de namiddag hebben we met zen alle gezwommen.

Zaterdag was het terug een voormiddag aan het strand. Het kleine, rustige strand was toch wel iets aangenamer Dan het drukke strand van de dagen er voor de kids konden onbezorgt in het water spelen want het wordt nooit echt diep en er zijn ook heel wat minder mensen dus alles is veel overzichtelijker. 'S avonds zijn we dan gaan eten in een chinees restaurant. Na het eten zijn we naar enkele souvinier winkel gegaan. Er was één winkel bij waar je allemaal John Deer dingen kon komen maar het viel toch even uit mijn prijs klasse :) Daarna zijn we nog een ijsje gaan eten en zat onze dag er op.

En dan last but not least zondag. De kindjes hebben uitgeslapen en de dag is eigenlijk pas echt begonen toen we gaan lunchen zijn. Na de lunch hebben we gezwommen en was er onverwacht bezoek van de oudste dochter. S' avonds zijn we dan terug naar captain George's gaan eten en na het eten zijn we gaan bowlen. Ik ben blijkbaar toch beter in bowlen op de wii dan in het echt :D

Zo dat was het voor week 9 ik hoop dat jullie het een beetje interessant vonden :)

groetjes!

Anneleen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active