Week 50

Wat een saaie week! Eigenlijk geen blog waard :S

Mijn auto is kapot dus valt er niet veel te doen hier na het werken dus het grootste deel breng ik door hier in huis tv kijken en dergelijke... Voor school kan ik gelukkig w een auto gebruiken en dan kan ik eventje "weg" .

Dit weekend haden we en gunshow op verplating in Fisherville. Ik heb voor de eerste keer sinds ik hier ben lams vlees gegeten en man heeft me dat gesmaakt. Ik had nog wat over en ze vragen hier altijd of je het niet wilt meenemen naar huis en ik had dus ja gezegt vergeet ik het we niet op de tafel... En ik had het natuurlijk te laat door :D Ik heb dit wweekend ook met de dikke Cadilac mogen rijden dat is altijd leuk en zeker als je demensen dan ziet denken amaai zo jong en zo een auto :D

Zo toch een klein blogje voor de trouwe lezers ;)

XOXO

Anneleen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active