De zomer is in het land :)

Hello Hello !

Hier ben ik weer :D long time no see!

Eventjes een kleine update voor jullie daar aan de andere kant van de wereld ;)

Alles loopt hier vlotjes! De zomer is hier echt wel begonnen het is als enkele dagen tussen 25 en 30 graden :D lekker warm!

Vorig weekend zijn ook de buiten zwembaden terug opengegaan en daar hebben de meisjes en ik dan ook gebruik van gaan maken dit wekend en zijn we lekker gaan zwemmen. Het was wel heel duidelijk dat ze nog maar net open waren want het was nog helemaal niet druk maar dat vond ik niet zo ergen dan hadden we geen probleem om een plekje te vinden. Het was en heel klein 'water park' en door gebrek aan voldoende redders was r ongeveer elk uur en een half een korte pauze van 15 min. Dan moest iedereen uit het zwembad zodanig dat de redders even iets konden drinken en een plasje gaan doen :D

Deze zomer gaan we ook terug op reis met de hele familie! Deze keer naar Hawaii !!!!!!!!!!

En alsof dat nog niet genoeg was komt in augustus mijn ma voor 3 weken naar hier!

Ik zal dan natuurlijk op tijd en stond eens een blogje schrijven om julie een update te geven over hoe dat allemaal verlopen is :D