Week 27

Hallotjes :D het is al weer even geleden ik weet het.. Ik denk dat ik er een nieuwjaarsbelofte van zal moeten gaan maken om toch wekelijks iets te posten... :D Ik schrijf wel alles op met pen en papier zo vergeet ik zeker niets :)

Week 27 was de week van Halloween wat ik toch wel heel erg leuk vond. Het is ongelofelijk hoe dat hier echt leeft overal kan je spullen kopen die te maken hebben met Halloween. van decoratie tot pyjama's en zelf t-shirts en truien. Ik kon dat natuurlijk allemaal niet weerstaan en heb zelf 2 Halloween Truien gekocht :D Halloween zelf was op zaterdag maar ik heb het al op vrijdag gevierd :D Ik ben namelijk met een paar andere au pair naar een event geweest genaamd 'fields of fear'. Ze hadden daar onder andere een griezel bos, een griezel maaisveld en dan ook nog een griezel 'hayride'. We zaten op en kar die achter een tractor zat en ondertussen kwamen ze ins bang maken :D Al dat griezelen is toch niet echt asn mij besteed ;) ik heb dan ook heel wat afgeroepen die avond :) Maar ik heb mij ook wel heel erg geamuseerd :)

In het weekend was ik dan vrij en ik ben toch best lui geweest :) vooral op zondag. Zaterdag was ik een heel klein beetje productief want dan ben ik een beetje gaan shoppen :D

xoxo

Anneleen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active