Week 30

Week 30 was best een drukke week. Ik heb heel wat tijd door gebracht in de auto. terwijl mijn hostmom aan het werk was, was ik een beetje haar taxi :). In het weekend hadden we een heel erg grote show en was er dus heel wat te doen gedurende de week en had ze wat extra hulp nodig maar de persoon die ze nodig had heeft geen rijbewijs dus moest ik hem op donderdag gaan halen ne naar de show voeren om daar alles klaar te zetten en dan vrijdag was ik terug van dienst als taxi om hem naar de winkel te voeren. in het begin van de week ben ik naar IKEA geweest. Terwijl ik daar zo rond liep had ik even het gevoel alsof ik in Gent liep ;) met een paar lekkere geurkaarsen onder de arm ben ik dan terug naar huis gegaan. Ik ben Ooknm nog vlug even langs de mall gepaseerd voor ik naar huis ben gegaan en ik ben daar bezweken aan kerst spullen :) Ik heb een klein kerstboombje gekocht zo kan ik de kerst sfeer ook in mijn kamer brengen :)

In het weekend waren het best lange werkdagen ondat het zoals ik al zei een grote show was, maar de meisjes en ik hebben dat niet aan ons hart laten komen en hebben heel wat leuke dingen gedaan We zijn zaterdag terug naar skyzone geweest en op zondsg hebben ze zich uitgeleefd op de speeltuin en hebben we samen een gingerbreadman versierd om al een beetje in de kerst stemming te komen :D

xoxo

Anneleen

Reacties

Reacties

nonkel marc en tante yvonne

Dag Anneleen
Zaterdag hebben wij de cross opgezet in Stekene.Zaterdag zetten wij de tent om zondag te starten.Zaterdag avond zijn wij uitgenodigd bij nonkel
Robert en tante lydy hun feest.zondag dan naar de cross en Maandag terug af breken!U pa hoopt op een groote opkomst,goed voor de club!Ik zie dat je het ook al druk heb
gehad!Voor U begint het te korten ten zij dat je een rijke
amerikaan tegen komt! Groetjes en houd U goed.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active