Week 47

WOW! Alsof vorige week nog geen verassingen genoeg was... Deze week had ik denk ik toch wel de verassing van mijn leven!
Mijn hostmom had me gevraagt om een uitwisselingsstudent te gaan ophalen aan de bus. Ze moest enkel dagen bij ons logeren tot ze bij haar familie terecht kon.... Toen ik daar 's avinds stond te wachten stond daar geen uitwisselingsstudete maar Sia en muis! En naïef als ik was had ik ze helemaal niet herkend tot ze bijna aan mijn auto stonden! Ik was er helemaal niet geod van en moest eventjes bekomen voor ik terug naar huis kon rijden :D Onderweg naar huis moest ik nog even tanken en ik was plots ook vergeten hoe dat ging :D
Muis en Sia waren al enkel dagen in NYC geweest maar ik gign ze nu het echte leven van een Amerikaan laten zien ;D niet het toeristen leven in NYC ;) We zijn begonnen met een echt Amerikaans ontbijt in IHop met pancakes en bacon. Daarna zijn we naar de Mall en Walmart gegaan. Ahjah je kan Amerika toch nie verlaten zonder in Walmart binnen te gaan ;D Daarna zijn we ook nog naar 'mijn' winkel gegaan, de dollar store!!!! Ö Jeetje Muis ging daar een beetje over de top :D snoepjes, snoepjes en nog eens snoepjes en he waarom niet alles voor 1 dollar :) geld moet rollen toch :D We zijn dan ook nog froyo gaan eten. Ook Target en TJ maxx konden we na onze shopping dag van ons lijstje schrappen. 's Avonds hebben mijn hostparent ons dan meegenomen naar en Japanese steak house :D jummie in our tummie.

de volgede dag heb ik ze meegenomen naar Great Falls Park :) Ik ben zo veliefd op die plaars ik kon niet anders dan hen daarnaar toe brengen :) Daarna zijn we ook nog eens naar de Mall in Woodbridge gegaan. Onwe portemenees hebben afgezien ;D

Op de laatste dag zijn we dan naar Washington gegaan ;) We hebben het Witte Huis, het Washington Monument, het Tweede Wereldoorlog Monument en dan natuurlijk ook Lincoln. Maar al snel kwam een einde aan ons avontuur en moesten Muis en Sia terug naar NYC om van daaruit naar huis te gaan.
Geukkige had ik na hun vertrek een beetje afleiding aangezien we op hotel moesten voor een gunshow. Daar hebben de meisjes en ik heel wat gezwommen :)

See you next time
XOXO Anneleen

Reacties

Reacties

Nichtje sandra

Doen ze daar ook aan rafting in dat great falls park?

Anneleen

Geen idee Sandra. Daar heb ik mij nie in verdiept kzou nie willen verdrinken ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active