THE day komt dichter...

Hoe het voelt?

Wel voor mij is het net alsof ik in een luchtbel leef. Ik weet dat het er aankomt, ik ben men koffers aan het vullen de laatste documenten worden geprint, een laatste afscheid. En toch, toch besef ik het nog niet helemaal dat het maandag nu echt zo ver is. Na al dat wachten, na al dat zenuwslopend wachten is het eindelijk zo ver..... Eerst een week NYC, opleiding. En dan begint vrijdag echt het leven als au pair. Ben ik er klaar voor? Ja, ik denk het wel maar zeker ben je nooit natuurlijk! Nu ja ik heb er in ieder geval zin in en ik laat jullie zo snel mogelijk weten hoe het daar allemaal verlopen is in NYC.

Hopelijk tot snel!

Groetjes van uit België ( voor de laatste keer voor het komende jaar)

Reacties

Reacties

Carine Mussche

Goede reis Anneleen! Veel succes in de USA!

De Bruyne sylvia

Hier gaan we je enorm missen ,
maar daar in Virginia krijgen ze er een pracht van een
au pair bij , ( die ze waarschijnlijk nooit meer kwijt willen)
Je gaat dat super doen !!!
Heeeel veel succes daar . ????????

Moederke

Je zal da goe doen daar ben ik zeker van. Love you

Muis

Amaai dat wordt een hele ervaring, maar we weten allemaal zeker dat jij dat héél goed gaat doen, veel plezier en succes daar !!

Apere Evelien

Hey zoet we gaan je hier in België inorm missen en ook de leuke momenten die we hier hadden zal ik dikwijls aan terug denken.
Geniet van u tijd als au pair in Amerika (Virginia) .
Ik ben er zeker van dat je dit goed gaat doen veeeel sucses !!!
Het is u van harte gegund xxxxx
VEEL SUCSES!!!!????????????

meme Stien.nonkel martin

Ik wens u het allerbeste in de USA xxx we zullen veel aan u denken!

nonkel martin

veel succes anneleen een prachtige ervaring en dat je zult slagen daar ben ik 100 procent zeker van het ga je goed meid

Lotte De Wispelaere

Het komt nu heel dichtbij ! Je gaat het er super doen , daar ben ik 200% zeker van ! Veel succes ! X

Kelly

Love you, je gaat dat goed doen meid!
De eerste stap van de rest van uw leven ????

Kelly

En oei da moesten !!!!! Zijn :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active