NYC

Voor ik naar mijn familie kon, moest ik eerst een weekje (van maandag tot vrijdag) naar NYC. Dit omdat daar een orientatie plaats vond. We waren met zen 27. 25 meisjes en 2 jonges. het was een geweldige week. Ik maakte vrienden over de hele wereld: Spanje, Polen, Zuid-Afrika, Mexico, El Salvador, UK en zelf Japan! Er was ook een Belgisch en een Nederlands meisje! Kei leuk! Ik leerde mensen kennen die ik nooit meer zal vergeten en hopenlijk eens kan opzoeken hier, of in hun thuisland. Samen volgden we overdag lessen en 's avonds gingen we samen lekker de touris uithangen. Herineringen voor het level!

groetjes uit de USA!

Reacties

Reacties

Lotte De Wispelaere

Ik ben blij dat je je hebt geamuseerd ! Nu kan het echte werk beginnen ;) veel plezier !

Carine Mussche

Dat zijn inderdaad ontmoetingen die je blik op de wereld verruimen! Veel succes bij je gastgezin.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active