Week 1 is voorbij

hallo iedereen hier ben ik weer

Ik begin stilaan mijn weg te vinden hier in dit grote huis. De indeling van mijn werk week en mijn taak omschrijving beginnen ook stil aan vom te krijgen.
Maandag en dinsdag waren zeer hectisch, dit grotendeels omdat ik nog niet goed wist wat ik moest doen. Mijn hostmom hadf besloten dat ik maandag en dinsdag maar met haar moest meegaan. Om 7u stond iedereen klaar om te vertrekken. Mijn hostmom, de zoon van 14 het meisje van 7, het meisje van 2 en ik. eerst gingen we naar chick-fill-a.... een fast-food restaurant.... om ontbijt te hallen... Ik wist niet goed wat ik moest zeggen of doen

Surprised
.
Daarna reden we langs school om het 7 jarige meisje af te zetten. zij komt later op de dag naar huis met de schoolbus. Zo'n echte Amerikaanse
Smile
.
De 14 jarige woon gaat niet naar school omdat hij een zeer zwak imunsysteem heeft. Hij moest naar de dokter om 10u. we hadden nog even tijd dus reden we vlug naar de dieren winkel... WOW nog nooit zag ik zo'n grote dierenwinkel.Terwijl de jongen dan bij de dokter was gingen mijn hostmom, het kleintje en ik naar de winkel. Heb ik mijn ogen daar uitgekeken
Surprised
.
Mijn hostmom had me wel gewaarschuwd dat het een speciale winkel was met grote hoeveelheden (een beetje zoals de Makro in Belgie
Cool
) maar toch.

Dinsdag was al bijna even indrukwekend. We gingen een bankrekenign openen voor mij zo kan mijn hostmom men wekelijske 'loon' makkelijk storten. mijn Engels is helemaal niet slecht maar dat banktaaltje is toch moeilijk hoor.

Woensdag was dan men eerste echte wekdag. Ik moest om 8u beginnen. Het 7-jarige nmeisje was al naar school en het kleintje lag nog te slapen dus begon ik maar met de was. De was doen is hier echt wel eendagelijkse bezigheid met 7 mensen in huis

Wink
.
Toen het kleintje wakker was gingen we buiten spelen. Hier hebben ze trouwens plaats genoeg om buiten te spelen. Rond 2u kwam mijn hostmom thuis en zat mijn werkdag er op. En zo zal normaal de rest van mijn jaar er oongeveer uitzien
Smile
.

Het wekend dan.
Mijn hostouders hadden en gunshoz dus had ik twee lange dagen. Ik ben blij dat k even achter het computerscherm tot rust kan komen. Het kleintje had dit weekend besloten dat ze me misschien toch niet zo leuk vond... telkens ik in haar buurt kwam begon ze te huilen en te krijsen. Dat was zeer vermoeiend maar de aanhouder wint mij krijgen ze niet zomaar klein

Tongue Out

zo dat was mijn week.

Waar ik naar uitkijk volgenmde week/ ik hoop dat ikeens met de auto kan gaan rijden dit is nog niet gebeurt omdat de auto waar ik mee zal rijden een plate band heeft en mijn hostparents nog geen tijd gehad hebben om dit voor m ij te regelen. hopelijk komt dit volgende week inorde. Ik hou jullie zeker op de hoogte.

Groetjes uit het warme Nokesville

Laughing

Het was hier gisteren en vandaag meer dan 25 graden
Cool
en het blijkt dat het nog eventjes zakl duren
Wink
niet dat ik jullie jalioers wil makken ofzo hoor

Kusjes!

Reacties

Reacties

carine mussche

Hallo Anneleen,
Blij nog een verhaal te lezen over je belevenissen in the States. Kijk er altijd naar uit! Vergeet niet af en toe een foto'tje te posten, is leuk je te zien. Have a nice time!

Kelly

Amaaikes, je leven ziet er goed uit... Blij voor jou:)
En ontbijt halen in een fastfood restaurant? Zo amerikaans :) :) xxxx

meme stien

Alles komt wel op zijn pootjes terecht vele dikke kussen.tot later eens.

marc en yvonne

Dag Anneleen;bedankt voor de mooie fotos en het
weeklijks verslag,wij kijken er echt naar uit!Wij zijn blij dat je direkt zo Uw draaie vind en een goed gevoel daar bij hebt.Met de auto rijden zal ook iets andzers zijn dan in klein Belgen Land!!! Stel het goed ,wij denken aan U nonkel en tante

pepe robert tante lidy

Alles komt wel goed,met een paar weken zal je er al wat beter thuis voelen en dat komt wel goed.
Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active