Week 2 survived

Hallokes iedereen

Smile

Voor mij zit de wwek er op vandaag. ik heb nu men eerste vrije weekend sinds ik hier ben. Het is verpicht om 1 weekend in de maand vrij te krijgen en elke week 1,5 dagen vruij te krijgen

Hoe mijn week er uitzag?
Goed, eigenlijk zelfs heel goed.

Maandag was het de 8ste verjaaardag van het oudste meisje en gingen we met de familie gaan eten. we gingen naar chilli's. Het was zeer lekker. het meisjes was aan het begin van de dag wel wat triestig omdat ze nog geen cadeautjes kreeg, maar dei krijgt ze morgen want dan is het haar verjaardags feestje. Ze heeft enkele vriendjes van school uitgenodigd om samen naar een soort trampoline speeltuin te gaan. Het is een soort van pakhuis gevuld met trampolines

Laughing
Foto's volgen wel. Wel kreeg ze na lang aandringen een kitten van haar vader. Mama was er niet zo blij mee maar het is wel een schatje `onze` Snowflake
Smile

Dinsdag was dan mijn vrijedag. Ik heb eens lekker uitgeslapen en een uitgebreid bad genomen en een beetje van het weer genoten. Thuis in Belgie verbrand ik onmiddelijk maar hier ben ik gebruind!! ongelofelijk maar echt waar

Wink

Woensdag was een rustige dag. We hebben een beetje buiten gespeeld en wat geknutseld. Dat doen we zowat elke dag.
Het goede nieuws is dat het kleintje me stilletjes aan toch begint te vertrouwen. Ik had hier een gesprek over met mijn hostmom en zij zei me dat het kleintje me waarschijnlijk ziet/zag als de boze stiefmoeder omdat de vorige au pair voor haar gezorgd heeft toen ze nog een baby was. Ze begint er nu stilaan vrede met te nemen dat ze het nu met mij moet doen en wij nu een band moeten beginen opbouwen. En dat begint stiletjes aan.

Smile

Dat zag ik aan haazr gedrag donderdag en vrijdag(vandaag). Ze begint steeds meer te praten met me en vindt het niet meer erg als ik haar met iets wil helpen. HALLELUJA
Innocent

Deze week hebben ze de auto ook gemaakt!!! JOEHOE. Deze namiddag heb ik mijn hostmom een beetje rondgereden

Tongue Out
Zij moest enkele boodschapen doen en vond dat de perfecte gelegenheid om mij een beetje te laten oefen op de Amerikaanse wegen. Ik vond het geweldig! Na 3 weken terug auto rijden! Ik voelde me vrij als een vogeltje. Ik had wel nog wat problemen met het feit dat de auto een automatic is. Ik wou constant verleggen maar dat ging niet natuurlijk. Voor de rest ging alles heel goed!

Zo dat was mijn week hier en zoals ik al zij foto's van het feestje die komen er zeker aan.

Smile

Groetjes uit het nogaltijd warme Nokesville

Reacties

Reacties

Lotte De Wispelaere

zo te horen doe je het daar heel goed ! Ik ben trots op je :) zou je is tegen de zon willen zegge dat hij naar hier ook eens moet komen :p nog veel plezier daar ! X

carine Mussche

Hallo Anneleen, ben blij dat alles goed gaat daar. Ja het is voor iedereen wennen natuurlijk
Amaai wat een mooi weer daar, je droom is uitgekomen! Veel plezier met je auto. Nog beetje oefenen :-)

nonkel ronald (BB KING )

beste wanze , wij zijn super blij dat alles goed is met u ! profiteer van alle leuke dingen! ! ! ! tot later eens ! hier nu goed en warm weer !

























beste wanze , super dat alles goed is met u ! ! ! profiteer van alle goede dingen ! ! tot later eens ! ! hier is het nu warm en goed weer! ! ! love you

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active