Week 3

Hello hello hello

Met een beetje vertraging ben ik hier toch nog met een verslagje van week 3.

Maandag ben ik voor het eerst in de supermarkt geweest. Het meisje van 8 heeft maandagavond ballet, en terwijl zij op ballet was ben ik naar taget geweest. Het was daar allemaal zo groot! Ze hadden midden in de winkel een Starbucks en een klein fastfood restaurant... Hoe raar is dat! Gewoon terwijl boodschappen aan het doen bent. In Belgie mag je niet binnen met eten of drinken en hier verkopen ze het gewoon te midden van de winkel :D. Ik vond het er zo leuk! Ik vond zelf speculoospasta! Je echte van lotus! Daarna ben ik ook nog naar tj Maxx. Shoppen, shoppen shoppen.

Dinsdag dan had ik zoals gewoonlijk mijn vrije dag, maar het was een zeer drukke. Ik ging eerst naar het sociaal security kantoor om een social security nummer aan te vragen. Daar ja ging ik naar de DMV om een test te gaan doen om een amerikaans rijbewijs te krijgen. Ik was nammer genoeg niet geslaagd ik had 23/30 en ik moest 24/30 hebben. Volgende keer beter... Na het avond eten zijn we dan een rondje gaan rijden. Mijn hostmom wou me de bib en het park tonen want dat is niet zo ver van ons huis. :).

Woensdag was een rustigdagje. Niets speciaals over te vertellen :).

Donderdag was over het algemeen ook rustig. Ik moest als extra taak de koffer van de meisjes pakken want vrijdag vertrokken we naar Richmond. Voor een gunshow.

Vrijdag vertrokken we rond 3 u naar Richmond. Wat een rit van 1u moest zijn is een rit van bijna 3u geworden... Fille fille fille

Zaterdag hebben we bijna de hele dag door gebracht in het zwembad van het hotel.

Zondag zijn we ook nog even gaan zwemmen maar werden uit het zwembad gezet want het moest schoon gemaakt worden.

Zo dat was mijn week hier :)

Warme groetjes uit het zonnige Nokesville:D

xoxo

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active