week 4

hallo iedereen

Smile

hier mijn verslagje voor week 4

Maandag was een rustige dag het qwas mooi weer dus heeben we hest meest van onze tijd in de tuin doorgebracht. Toen mijn werk er opzat ben ik naar tqrget en Wallmarkt geweest. Wallmart is gewoon 24u per dag open hoe gek is dat? Als je in Belgie iets wil hallen na 20 uur moet je naar de nachtwinkel gaan en betaal je een fortuin voor dingen die je normaal aan de helft van de prijs kunt krijgen in de normale winkel! Hier kan je gewoon als je 's nachts een hongertje krijgt naar de supermarkt rijden. Ik kan me niet voorstellen dat er echt wel mensen naar de winkel gaan in het midden van de nacht maar de winkel zou niet open zijn moesten er geen klanten komen, toch?

Dinsdag was zoals altijd mijn vrije dag maar daarom niet minder druk. Ik ging de test voor mijn Amerikaans rijbewijs opnieuw gaan doen. Deze keer was ik er gelukkig wel door en in tegenstelling tot in Belgie kon ik de praktische test gewon onmiddelijk na mijn schriftelijke test doen. Alles verliep vlot, ik moet nu enkel nog wachten tot het officieele rijbewijs in de bus zit. Daarna ben ik gaan shoppen

Wink
om te vieren dat ik geslaagd was natuurlijk. Ik ben een kijkje gaan nemen in de winkel Michael's de winkel voor knutsel en bak spullen. Bak spullen en Ik = HAEVEN
Wink
maar ik kocht niets want het was nogal aan de dure kant. daarna ben ik ook nog naar wat kleren winkels geweest en naar the Mall. Dat was zo leuk en zo groot ik heb nog maar een keer in mijn leven zo'n groot shoppingcenter gezien en dat was in Amsterdam.
'S avonds dan was mijn eerste cluster meeeting voor zien. Daar zie ik andere au pairs. Wat best stom is want ik kan niet echt afspreken met de meisjes die ik daar leer kenen ze wonen allemaal minstens een uur verder. Ik moesttrouwens ook een uur rijden om daar te komen. We hadden afgesproken om 7u maar om 7u40 was onze Local coordinator (zij organiseerd deze dingen) er nog steeds niet. UItendelijk hebben we dan zelf maar een berichtje gestuurd naar haar waar ze bleef... Ze antwoorde dat het haar speet maar ze kon er niet meer geraken... Ik had dus net een uur gereden voor niets en moest terug een uur rijden naar huis! Ik was helemaal niet blij maar ja wat doe je er aan.

Woendag was alweer een rustog dag met de kleinste. We hebben terug wat buiten gespeeld. Woensdag is dan ook mijn social security nummer aangekomen! Door dit soort dingen vind het het presoonlijk steeds meer aan als thuis. Het klinkt misschien raar maar het zijn dingen zoals een social security nummer en een rijbewijs dat je echt het gevoel geven dat je hier steeds meer thuis bent.

Donderdag was een slechte dag

Frown
HEt regende de hele dag en we konden dus niet naar buiten. Maar dat hebben we natuurlijk niet aan ons hart laten komen. We hebben er een gezellige filmdag van gemaakt met popcorn uit de microgolfoven zoals het hoor in Amerika
Innocent

Vrijdag was het slechte weer gelukkig over en konden we terug naar buitern, maar we haddenm het decor veranderd. In plaats van in onze eigen tuin te blijven zijn we met een koekje en een drankje naar het oark gegaan

Smile
. De kleine meid vond het geweldig en maakte al snel vriendjes.

Het weekend dan. HIer was het het hele weekend super warm tussen 25 en 30 graden

Wink
. Omdat het weekend was waren beide dametjes thuis en had ik besloten om iets te doen. We hebben hier op 20 min vandaan een soort van openlucht winkelcentrum met en klein waterpark met fonteinen wAar bijna dagelijks kinderen komen om te spelen in het water dus wij ook. Als extratje zijn we zaterdag ook gaan lunchen in Chilli's een van de favorite restaurants van de oudste.Na de lunch zijn we dan naar huis gegaan en in denamiddag zijn we een lekker ijsje gaan eten.Zondag waren we terug van de partij aan de fonteintjes. We waren wat vroeger vertrokken en hadden wat drankjes en wat snacks mee. Voor lunch zijn we dan naar Olive GArden gaan eten zonder twijfel HET favoriete restaurant van de oudste
Smile
. NA de lunch zijn we dan terug gekeerd naar de fonteintjes tot ongeveer 4u30 daarna zijn we nog een ijsje gaan eten en toen zat mijn dag er al terug op. Het was een zeer fijn weekend en een zeer fijne week

ik hoop dat julie genoten hebben van mijn blog voor week 4

en groetjes uit Amerika

xoxoAnneleen

Reacties

Reacties

Andy VH

Anneleen,

Telkens is het bericht op Facebook zie verschijnen, rep ik me naar deze blog om jouw verhalen te lezen. Ik zou zeggen: doe zo voort, ik lees ze met veel plezier en interesse.

Groeten van aan den overkant van de plas! ;-)

Lotte

het doet deugd om te lezen dat je je daar goed hebt ! Ik ben telkens blij als er een verhaal komt ;)

meme stien

Het gaat daar al goed geloof ik.ben blij dit te kunnen lezen.vele groetjes en knuffels.xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active