Week 5

hellotjes hellotjes

Hier ben ik weer

Vorige week maandag was het hier Memorialday. Dat is een bankholiday zoals ze dat heir zeggen. Het is de dag waarop alle gevallen soldaten van de verenigde staten herdacht worden. Maar ook de huidige en gewonde soldaten worden geeerd.(sorry voor het geberek aan puntjes op de e maar da hebben ze heir blijkbaar nie op het toetsenbord

Smile
) Ik kreeg maandag mijn vrijedag omdat het een feestdag was.Ik ben naar de cinema geweest en heb daarna een lekkere frozen yoghert gegeten. Ik denk dat dat mijn nieuwe verslaving is hier.

Dinsdag was een rustige dag. De meisjes hadden op maandag een klein zwembadje gekregen en dat kreeg heel wat aandacht. Het enige probleem was dat ze na 5 minuten uit gespeeld was en dan naar binnen wou en na 5 minuten binnen wou ze weer naar binnen. Het was dus steeds zwembak aan zwempak uit....

Woensdag was ook een rustige dag. Er was heel wat was dus dat hield me wel bezig. Gelukkig vind het kleintje de was zeer intersant en is het bijna een spel voor haar dus hoeft ze zich niet te vervelen tewijl ik de was doe, ze helpt me gewoon

Smile

Donderdag ben ik naar H&M geweest. Het was zo leuk om eens ergens te komen waar ik dingen herken. Het voelde echt een beetje als thuis. Ik at ook een frozen yoghert natuurlijk.

Vrijdag vertrokken we naar Virginia Beach voor een gunshow. Een rid van normaal 3u werd er een van 5... Fille Fille Fille. Eindelijk aangekomen en geseteld in de kamers was iedereen honger dus bestelden we eten, maar na een uur hadden we nog steeds niemand gezien dus belde mijn hostmom om te horem waar het eten bleef, ze zeiden dat het net de deur uit was en niet lang meer zou duren. Na nog een uur was er nog steeds geen eten te bespeuren en het was ondertussen al 10u. de kids waren moe en hadden honger dus belde we nog eens. Uit dat telefoontje bleek dat ons eten helemaal nog niet gemaakt was en het zeker nog een uur zou duren. mijn hostmom was woest en zei dat ze hun eten konden steken waar geen zon was. Iedereen had zijn pyjama al aan dus moesten we terug in onze kleren springen en naar buiten gaan om eten te zoeken... Om 11u haden we dan eindelijk gegeten en kon iedereen gaan slapen.

Zaterdag zijn we 's morgens eerst een go-cart gaan huren en daarna zijn we dan naar het strand gegaan. Terwijl de kids mooi aan het spelen waren was ik blijkbaar aan het verbranden.... Dat had ik jammer genoeg maar door 's avonds toen ik onder de douche stond

Yell

Zondag dan moesten we na het ontbijt alle spullen inpakken daarna zijn we nog een laatse keer naar het strand gegaan en dan was het tijd om alles in de auto te stoppen en te gaan lunchen. Na de lunch gingen we naar het aquarium. Het was jammer genoeg zeer duur en zeer klein een beetje zoals sealife bij ons... Maar wer zagen wel enkel leuke vissen, een paar haaien en kwallen, ik den k dat ik het soms leuker vond dan de kids

Tongue Out

xoxo
Anneleen

ps: ik wil even melden dat ik mij best doe om mijn verslagen zo intersant mogelijk te maken maar dat is niet altijd even makkelijk aangezien niet elke dag even avontuurlijk is als de andere.

Reacties

Reacties

nonkel marc en tante yvonne

Dag Anneleen bedankt voor bericht!pc is 3weken kapot
geweest!Wij horen dat je daar al gord bent ingeburgerd!!!
gisteren avond zijn jonas en sofie hier geweest met hun hondje basiel!heb je al een foto gezien van hun aanwinst.Verleden zondag heb ik je mama gezien bij cava! veel groeten nonkel en tante

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active