Week 6

Hallo iedereen, hier ben ik weer met mijn verslag voor deze week.

Maandag was een dag vol was. Zowel het kleintje als ik waren toch wel een beetje moe van het weekend aan zee. Dus hebben we vooral TV gekeken en een beetje met de kat gespeeld. Nu ja gespeeld... vooral geambeteerd. In de namiddag ben ik mijn eertse pakketjes voor thuis gaan opsturen. Was een hele beleving aangezien ik constant het verkeerde adres schreef..

Dinsdag was mijn vrijedag. Ik heb me voor het eerst sinds ik hier ben eens echt uit geslage! Was dat zalig. In de namiddag moest ik dan naar Nova de school waar ik dit jaar naast het au pair zijn enkele lessen zal volgen. Ik had nog enkele vragen over hoe en welke lessen ik kon volgen. Ze zeiden me dat ik nog een test moest doen. De test die ik eerder deed was enkel voor Engels dus na heel wat heen en weer geloop kreeg ik uiteindelijk te horen dat ik nog een test moest doen. Maar dat het er niet meer inzat om dat dan nog te doen...

Woenssdag dan kon ik in de namiddag terecht in de school om de test te doen. Eerst moest ik een test doen op de pc. Als je meer dan 300 scoorde moest je ook nog een essay schrijven. Ik behaalde 345 en moest dus een essay gaan schrijven. Alles ging vlot. Ik moest wel een week wachten op het resultaat.

Donderdag dan ben ik naar ikea gegaan na het werk! Een bezoek aan ikea was nog nooit zo spannend. Ik heb natuurlijk ook Kötbullar gegeten! het was zo lekker! Alleen jammer dat ze geen mayonnaise hadden. Ketchup all the way hier...

Vrijdag ben ik in de voormiddag met het kleintje naar Bouncemania geweest. Je kan het een beetje vergelijken met en binnenspeeltuin maar er zijn enkel springkastelen. Wel in alle vormen en maten. Het was zeer leuk. Foto's vind je in mijn album.

Zaterdag had de oudste haar grote dansvoorstelling. Het enige nadeel was dat het om 12u begon en pas om 2u gedaan was iedereen was zo'n beetje uitgehongerd na de voorstelling. Gelukkig waren er koekjes en punch voorzien na de show. Ik denk niet dat de meisjes de rit naar huis zouden overleefd hebben anders.

Zondag hadden we een uitgebreid ontbijt met spek eieren en pancakes. Daarna hebben we wat in het zwembad gespeeld. Daarna zijn we gaan lunchen in Burger King. Daar hebben de meisjes ook even in de speeltuin gespeeld. Als afsluiter hebben we nog gezellig een film gekeken.

Zo dat was mijn week. Ik hoop dat jullie het een beetje interessant vonden.

Groetjes Anneleen!

Reacties

Reacties

tante yvonne en nonkel marc

Dag Anneleen moet je daar nog werken ook,bouncemania lijkt mij leuk!!!frozen yougort pancakes veel uitrijden met de car ,wat een leven in the usa zeg! groot gelijk hoor geniet er maar van zo een
ervaring is once in a lifetime! And wat about the boys!!!zijn er daar geen als je uitgaat?Heb je een vriendin om mee weg te gaan?Met vwelke car rijd je laat eens een foto zien van your car! Groetjes en tot later. take care

Kelly

Happy you're enjoying yourself overthere!
Love you XX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active