Week 7

ik weet het een beetje heel erg laat maar hier ben ik toch nog met een verslagje van vorige week.

Maandag ben ik met het kleintje terug naar Maya's play land gegaan. Ik ben er echt helemaal weg van. Het is volgens mij de place to be met een peuter. In de namiddag moest ik Dan naar school. Om mijn resultsten van mijn essay te hallen. Ze vonden het een goede essay en ik mag alle lessen volgen. Er is wel 1 nadeel. Het is nogal een dure bedoeling. Omdat ik een "out of state" student Ben moet ik 360$ betalen per credit. Één klas is 3 credits... En ik moet tegen het einde van mijn Au pair jaar 6 credits behaald hebben dus ik zou zeggen reken het uit en val dan maar omver.

Dinsdag ben ik met het kleintje dan naar gainsville geweest om met de fonteinen te gaan spelen. Alleen vond het kleintje het blijkbaar leuker om bloemen te plukken dan met hetand water te spelen. Nu ja zij vond het leuk.

Woensdag zijn we naar het park gaan spelen en aangezien we helemaal alleen waren moest ik mee op de speeltuin. :)

Donderdag zijn we gezellig thuis gebleven en hebben we in de tuin gespeeld.

Vrijdag dan ben ik terug naar maya's playland geweest. Zoals ik al zei. Ik Ben helemaal weg van deze plek ;)

Het weekend dan. Ik had een vrij weekend. Mijn hostmom en hostdad hadden en gunshow dus was er een babysitter. Ondanks het mijn vrije weekend was ben ik zaterdag met de meisjes en de babysit naar Chuck E Cheeses geweest ze hadden een chauffeur nodig :). Ik vergelijk het een beetje met het lunapark op de kermis. Je geeft een hele boel geld uit en gaat naar huis met enkele kleine prullen...

Zondag had ik een luie dag. Ik heb een hele dag in bed gelegen en grey's anatomy gekeken. Ik ben enkel uit mijn bed gekomen om naar het toilet te gaan of om iets te eten of te drinken. I loved it :)

Zo dit was mijn week. Ik hoop dat iedereen zich thuis ook amuseert.

Xoxo Anneleen

Reacties

Reacties

nonkel marc en tante yvonne

Dag Anneleen,Die lessen zijn on betaalbaar!!! Hoe ga je dat voor elkaar krijgen?Dat is diefstal zeg!Ik heb eens Nokesville beken op het inernet ,ziet nice and quiet uit!Zo te zie kan je hoe om met de kinderen,en zij met U.In wachtebeke geen nieuws alleen dat het volgende week pop eiland is in het domein voor kinderen ,een beetje ver voor jullie nietwaar.Bedankt voor het nieuws en het gaat U goed.nonkel en tante

Myriam

Hoi Anneleen,
zo blij dat je je droom waarmaakt. Ik zie je gezicht nog voor me toen je in de klas kwam zeggen dat je als au-pair naar USA zou gaan! Die kids hebben geluk dat ze jou hebben hoor.
Liefs
Mama Molly

nonkel marc en tante yvonne

Dag Anneleen Gentse Feeste zijn weeral achter de rug.morgen beginnen de Lokerse feesten!Wij zin een weekje naar Luxenburg geweest met de moto,zeer goed weer gehad!Het gaat goed zie ik op school,is tof voor jou.Dat kleintje moet veel aandacht hebben zo te zien,Kan je in de beurt fittnessen of moet je een vere verplaatsing
maken?Veel nieuws heb ik niet meer,hou je goed,groetjes Nonkel Marc en Tante yvonne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active