Week 8

Hallotjes iedereen hier ben ik weer :)

Zoals altijd begin ik bij maandag. Maandag was eenrustig dagje. Mijn klein meisje sliep tot 10 en het was dus zeer rustig voor mij. Toen ze wakker was hebben we samen ontbeten. En een beetje tv gekeken. We hebben ook msamen met de barbies gespeeld en een beetje buiten gespeeld. Een rustig dagje dus. :)

Dinsdag had ik aan mijn hostmom gevraagd of we misschien ergens konden gaan zwemmen. Ze zei dat er een zwembad was een dorpje verder ze was er zelf nog niet geweest dus gingen het kleintje en ik op onderzoek. Toen we daar aangekomen waren bleek dat het zwembad gesloten was... Leuk is anders maar ja er was naast het zwembad een bib dus zijn we daar maar naar toe gegaan. We hebben daar in enkele boekjes gekeken en enkele spelletjes gespeeld voor we het wisten was het sleeper tijd om naar huis te gaan. Voor we naar huis gingen zijn we eerst nog gaan lunchen in McDonald's. Eenmaal thuis zat mijn werkdag er al weer op r heb ik nog wat TV gekeken.

Woensdag zijn we naar het park geweest een beetje verderop in onze straat. Daar is ook een kleine binnen die hebben we ook eens bezocht. Blijkbaar is er elke dinsdag een voorlees moment. Daar zien ze mij zeker en vast nog terug :)

Donderdag begon de grote vakantie hier al zo'n 3 weken vroeger dan bij ons. Samen met de 2 meisjes ben ik naar Bouncemania geweest de oudste had foto's gezien en wou ook eens naar daar gaan dus zo gezegd zo gedaan. We zijn daarna gaan lunchen in chick-fil-a. Daar hebben ze ook nog even gespeeld.

Vrijdag zijn we nog wat geld gaan spenders the in Chuck. E. Cheeses. En ja hoor naar huis gekomen met een paar prullen die al stuk waren voor we thuis waren.

Het weekend dan. Ik had terug een vrij weekend en had met Lisa ( een belgisch meisje dat ik leren kennen heb op orientation in New York en nu als au pair in New Jersey zit) afgegaproken om een weekend naar New York te gaan zei was vrijdag avond al vertrokken en ik zou zaterdag morgen of vrijdag avone ( het is maar hoe je het bekijkt) om 2u de bus nemen naar New York om daar rond 7u 's morgens aan te komen. Na dat ik mijn spullen op het apartement van Lisa's host family ( normaal verhuufen ze het maar ze hebben momenteel geen huurders dus hadden wij zeer veel geluk :) ) zijn we vertrokken naar de ferry om het vrijheidsbeeld te gaan bezichten toen we daar waren blee plots da de boot pas om 12u vertrok en we dus 1u30 te vroeg waren. We zijn dan om de tijd te doven naar chinatown gegaan. Toch rare mensen hoof die chinezen :D Om 12u dan zijn we op de boot gegaan naar het vrijheidsbeeld. We hebben heel wat foto's gemaakt ( ik probeer ze zo snel mogelijk op de blog te zetten) We zijn daarna dan Wall street, Trinity church en de Saint Pauls church geweest. Allemaal te voet :) We zijn ook even verkeerd gelopen maar hadden het gelukkig op tijd doof en hebben dan de metro naar Time square maar genomen omdat we nu toch wel moe waren van al dat wandelen. Daar hebben we dan eerst Burger King gegeten en dan genoten van Time square. We zijn daar ook de m&m's store binnen geweest. Om de dag aftesluiten zijn we dan nog naar het Rockefeller center geweest. En dan naar huis. Een maal thuis zei Lisa dat we zo'n 25 km gewandeld hadden. Het was dus niet moeilijk om in slaap te vallen. :)

Zondag hebben we net iets langer geslapen dan gepland. We waren beide ook stijf van onze wandeling op zaterdag en kwamen wat moeilijk op gang. Maar het is ons toch gelukt ;) We zijn zondag dan Ground Zero gaan bezoek en het tribute center. Daarna zijn we gaan lunchen in Central Par. We hebben daar ook de zoo en de kids zoo bezocht. Daarna was het al weer tijd om naar het appartement te gaan en onze spullen te hallen. Gepakt en gezakt hebben we dan de metro genomen naar penn station om te gaan eten bij burgers & cupcakes. Na het eten was het tijd om afscheid te nemen van Lisa en New York City. Ik heb de bus genomen om 10u en was thuis om 4u op maandag ochtend. Had op de bus geslapen maar toen ik mijn bed zag lag ik toch terug snel te slapen :) Ik moest namelijk maandag om 7u werken.

Zo dit is mijn verslag voor week 8.

Ongelofelijk toch he dat ik hier al zo lang ben het voelt helemaal nog niet zo lang!

Groetjes!

Xoxo Anneleen

Reacties

Reacties

meme stien

Ge zijt daar goed he meisje
Ben zeer blij voor u.!????????????

van hecke yvan

het is daar zeeeeer goed geloof ik amuseer u daar maar vele groetjes vanuit zelzate xxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active