Week 10

Hallo iedereen!

Ik hoop dat alles goed gaat bij jullie! Hier in ieder geval wel :)

Maandag is nogal traag van start gegaan, aangezien de kids eerst een beetje hadden uit geslapen. Maar toen de dag Dan begon was het best wel druk. Er moest nog heel wat gebeureN voor ons vertrek op dinsdag, er moest nog heel wat opgeruimd worden. En ook nog heel wat was gedaan worden. Na heel wat doorwerken waren we rond de middag toch klaar met opruimen en waren er al enkele wasjes gedraaid :) We zijn daarna om lunch geweest bij McDonald's. Toch een beetje een raar verhaal. We reden langs de drive through om daarna de auto op de parking te parkeren en in de auto ons eten op te eten... Een beetje raar toch?? Daarna is iedereen dan zijn valies gaan maken en elk nog een beetje onze eigen kamer gaan opruimen. Voor het avobd eten zijn we met ze naar Applebee's geweest.

Dinsdag morgen was het dan tijd om te vertrekken. we waren om 7u opgestaan om de auto te laden en om 8u zijn we dan vertrokken. We zijn ondere gestopt bij Dunckin donuts om ontbijt te halen. Rond 1u waren we thuis en hebben we WEER McDonald's gegeten. Ik moet zeggen dat me dat toch wel een beetje begint tegen te steken al die fast food... Ik probeer wel zoveel mogelijk de 'gezonde' dingen van het menu te eten maar hoe gezond die echt zijn weet niemand vrees ik. Eenmaal thuis hebben we alles uit geladen en ben ik beginnen wassen. In het huis aan zer heb ik enkel de handdoeken gewassen aangezien die daar bleven en was er dus nog wel wat was wat vuile kleren betreft :).

Woensdag ben ik dan met de meisjes naar de bib geweest. Toen we daar aankwamen bleek er info moment te zijn over insecten en slangen... Er was ook een echte slag :s niet echt mijn ding maar de meisjes vonden het zeer leuk... s' Avonds dan moest Ik voor de eerste keer naar de les. Best wel spannend moet ik zeggen. Maar het liep net iets anders dan Ik verwacht had. De les begon rond 6u30. Ik was al op schoo om 6u om zeker op tijd te zijn. Toen ik in de klas kwam was daar nog maar 1 persoon... We bleven samen geduldig afwachten maar rond 6u45 was het nog steeds enkel dat meisje en ik. We hebben dan maar samen besloten om op zoek te gaan en zijn dan van kantoor naar kantoor gestuurd en niemand die ons kon helpen. We kregen enkel het e-mail adres van de leerkracht. We zijn dan nog een laatste keer gaan kijken in de klaswmaar daar was nog steeds niemand. We hebben ook een mail gestuurd maar kregen niet onmiddelijk antwoord. Het was ondertussen al 7u30 dus besloten we maar naar huis te gaan. Rond 9u30 kreeg ik antwoord van de leerkracht en bleek dat ze gewoon in een andere klas zaten.... En niemand in al de kantoren waar we naar toe gestuurd waren wist dat. Volgende week beter???

Donderdag heb ik terwijl de meisjes aan heteuit slapen waren de veranda opgeruimd want er was een feestje dit weekend voor 4th of July. Toen de meisjes waker waren moest enkel nog de kat naar de stal verhuizen. Dat vond de oudste net iets minder leuk. Ze was heel erg bezorgd dat haar kat zou weg lopen :)

Vrijdag ben ik met de meisjes naar Bouncemania gegaan en hebben we chick-fill-a gegeten. s' Avonds zijn we dan begonnen met het voorbereiden van het eten voor het feest op zaterdag.

Zaterdag morgen had mijn hostmom ontbijt gemaakt voor iedereen. Pancakes, bacln en eggs ;). Toen al het ontbijt opgeruimd was, was het tijd om aan verder te werken aan het eten voor het feest. We hadden fruitsla, mais, ribbetjes, mac & cheese, aardappelsla scampi's en brownies. Rond 5u kwamen de mensen en zij hadden allemaal nog een desset bij. Het was een gezellig samen zijn me een beetje eten en een beetje drinken :). Toen het donker ws kwam de kerst op de taart: het vuurwerk!

Zondag heeft iedereen uitgeseslapen en een hele dag geluierd:) Ik hebben hele dag grey's anatomy gekeken. Heeeeeel leuk ;)

Zo dat was het voor deze week. Volgende week ben ik er weer met meer :)

xoxo Anneleen

Reacties

Reacties

nonkel marc en tante yvonne

Dat het fast food begint tegen te steken ,en dan van smorgens al!eten die mensen ook al eens gezond voeding?Hier is de hitte golf voorbij en de cross opgekuist!het lief van je papa is een harde werker ,dat is ongelooflijk.Moest je al een email adress hebben wil je mij die eens sturen.verder geen nieuws .hou je goed daar in destates.groetes tante en nonkel

meme stien

Wat zou je eens willen van België

Dan stuit ik het eens op.
Laat het eens weten grtj meme stienxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active