Even ventileren

Hallo iedereen!

Dit blogje schrijf ik vooral voor mezelf om even te ventileren over van alles en nog wat.

Ik ben nu ondertussen al 11 weken in de States en 10 weken bij mijn hostfamily. Gek toch. De tijd gaat zo snel voorbij en toch is het nog seeds het begin van mijn avontuur als je het totaal paket bekijkt.

Ik moet zeggen dat het familie missen echt van de dag en misschien van het uur afhangt. Deze week bijvoorbeeld had ik 2 'slechte dagen. Ik vond het zo dom van mezelf dat ik het (de heimwee) me toch heb laten klein kijgen. Maar he iedereen van de meisjes die ik in NYC heb leren kennen en nog contact mee heb hebben het ook al meegemaakt. Ik vrees er misschien wel voor dat het slechtste toch nog met de feestdagen zal komen in de winter hopelijk niet maar ik zie wel. Ik sla me er wel door. Ik kan gelukkig wel mijn verhaal doen.
Ik heb het hier zeker en vast naar mijn zin. Het is toch allemaal nog spannend zelfs na 10 weken :)
De grootste struikelblok zal denk ik toch wel het feit zijn dat er echt wel heeeeeeeel veel fastfood wordt gegeten. Zeker omdat ik zoveel moeite gedaan heb om er uit te zien zoals ik er nu uit zie. Er zijn natuurlijk ook positieve dingen zoals bijvoorbeeld Netflix is hier 1000 keer beter dan in thuis :) Veel meer series en films :) En er is hier ook veel meer te doen voor de kids. De Bouncemania zal je bijvoorbeeld in Belgie niet snel vinden vrees ik en Milla's playland gewoon de max.
Veel mesmen vragen me wat mis je van thuis, dan stuur ik het even op. Ik moet zeggen het zijn de domste dingen eerst.. Een pot mayo van devos & lemmes. Dat kan natuurlijk wel eens op gestuurd worden maar prepare van de rermans of een 'goe pak frieten van de grenspost op den overslag' is al iets moeilijker he :) Wat ik ook mis (ik weet het is supper dom he maar ja ik zal; het toch maar zeggen) een echt donsdeken met flanelen overtrekken heel dom ik weet het maar het is wel zo :) De bedden hier worden een beetje opgemaakt zoals in het ziekenhuis of zo kan ik het toch het best vergelijken.
Ik ga nu sinds kort ook naar school. Ik moet zeggen ik ben echt blij dat ik hier geen hogere school opleiding moet nemen de prijzen zijn er echt helemaal over! 1000 euro voor 1 simpele les van 6 weken :S ik weet het toch niet zo. Ik verdien wel geld met het werk dat ik hier vericht maar toch....

Voor de rest gaat alles hier wel goed hoor :) Het komt misschien niet zo over als je al het voorgaande leest maar ik lucht hier even mijn hart en schrijf of type gewoon alles wat er in me opkomt :).

Zo ik ga het hier voorlopig bij houdene n je ziet wel wanneer ik mijn hart nog eens kom luchten :)

groetjes!

Reacties

Reacties

meme stien

Ik beloof u voor u een donsdeken en flannelen overtrek te bezorgen.zeker voor de winter grtj .xxx

nonkel marc en tante yvonne

Dag Anneleen,Ik denk dat het heel normaal is dat je eens heimwee hebt ,je familie vrienden de cross het eten en een omgeving zoals ik heb opezocht een zeer rustig dorpje !Daarvan is internet een zegen niet waar,en skypen doe je dat?De school dat je nu volgt zal U mischien ook in kontakt brengen met andere mensen.Ik kan U wel een foto opsturen van een pak frieten van de overslag!Zoals je zegt probeer zo veel mogelijk groenten te eten.Nog een goede zondag en goed weer.Een mailtje
mag je ook eens stuuren als wil schrijven ik ant woord zeker.veel groetjes tante en nonkel xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active