Week 11

Een beetje heel erg laat ik weet het, maar ik had voor nu nog geen tijd of goesting gevonden om achter de pc te kruipen maar hier benik er toch mee :)

Maandag ging ik voor de eerste keer naar school. De misverstanden van de vorige week waren allemaal uit de weg en ik wist in welke klas ik moest zijn dus kon ik er nu echt aan beginnen :). Het was toch best raar hoor zo in het Engels les volgen. Ik heb wel al Engelse les gehad maar dit is toch heel wat anders dan Engels leren. En klein min puntje was tyoch welhet katten geschrift van de leerkacht :) Ik moet al extra geconcentreert zijn om tekunnen volgenmaar als je dan nog eens niet kan lezen wat er op het bord staat is het nog net iets moeilijker maar he dat lukt wel :)
Shelby had op maandag ook haar eerste dag van summerschooldit voor 3 weken. Elke weekdag van 9 tot 12:30 en dan is ze rond 1:00 terug thuis.

Dinsdag ben ik met het kleintje naar de bib geweest voor storytime -dan lezen ze boekjes voor voor de kids- zeer leuk wel een beetje spijtig van de verteller ze was nogal eentonig. Ik ben zeker envast geen goede voorlezer maar ik ben dan ook geen verteller in de bib :)

Woensdag was mijn vrijedag en heb ik natuurlijk eerst goed uitgeslapen :) Daarna ben ik een beetje in Target gaan rond lopen en heb ik ook wat pakkethjes opgestuurd naar het thuis front :)
s'Avonds moest ik terug naar school. We gingen heel erg goed vooruit dus mochten we net iets vroeger naar huis :) Volgende week woensdag hebben we een test. Ik ben toch wel benieuwd hoe dat zal lopen :)

Donderdag was best rustig. Ik heb samen met het kleintje despullen gepakt om naar Richmond te vertrekken op vrijdag voor de gunshow.

Vrijdag zijn we rond 2u30 vertokken naar Richmond. Rond 5u30 zijn we daar aangekomen. Toen alle spullen opde kamer lagen zijun ze vlkug iets gaan eten bij TGIFridays -best lekker-
Na het eten zijnwe terug naar de kamer gegaan. Ik deelde een kamer met de oudste zoon en een jongen die voor de gunshop werkt. Ze hadden beer gekocht maar hadden geen opener dus stelde ik henvoordatik deflesjes zouopen maken met een mes -je bent de dochter van een aannemer of je bent het niet he:) - De zoon was best geintimiteerd door het feit dat ik zomaar dat bier flesje open kreeg en wou het dus zel ook proberen. Jammer genoeg was hij niet zo handigen brak hij het bovenste van het flesje... Er was niet enkle schade aan het flesje maar ook aan zijn vingers. Twee schellen vel van zijn vingers... En heel wat bloed. Ikwas hem eerst een beetje aan het uit lachen. Ik had niet door dat het toch wel ernstig was en hijecht wel hulp nodig had... Ik heb hem dan maar geholpen en toch ongeveereen half uur drukken moeten uit oefenen omhet bloeden te stoppen...

Zaterdag toen we opstondenwist de oudste zoon niet meer wat er gebeurt was... Zo veelhad hij eigenlijkniet gedroken hoor. Ik veranderstel dat de Amerikanen nie echt kunnen drinken :)
Terwijl iedereen naar de gunshow was zijn ik en de meisjes gaan zwemmen, naar de TArget geweest en naar Mcdo... Er waren jammer genoeg geen andere kinderen in het zwembad wat best een beetje saai was voor de grootste maar we hebben toch ons best gedaan om het naar onze zin te hebben :)

Zondag zijn we na het ontbijt terug gaan zwemmen tot de lunch :) na de luch was het tijd voor een korte pauze -het keintje had al twee dagen niet echt geslapen dus had ze het wel nodig- na onze pauze was het tijd om de hotel kameropte ruimen en alle spullen in de auto te laden.
Ik ben dan met de auto van mijn hostmom -een dikke vette cadilac- tot aan degunshow gereden zo wonnen we wat tijd en konden we sneller naar huis vertrekken.

Zo dat was mijn -iet wat late- verslag voor week 11 ik zal er voor proberen zoregen dat het verslag van week12 niet zo lang op zich laat wachten :)

XOXO
Anneleen

Reacties

Reacties

tante yvon ne en nonkel marc

Dag Anneleen,ben terug van de luchthaven,Elly en IB zijn
naar de Ivvoor kust vertrokken voor een maand.Het was 6 jaar geleden voor IB dat hij zijn familie heeft gezien.Wat is dat eigenlijk de gun show ,is dat een wapen
tentoonstelling?Vanavond gaan wij naar de gentse feesten .Groetjes en tot later.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active