Week 12

Oepsie poepsie en beetje HEEEEEEEEEEL erg laat deze week. Daarom sorry de snorry...

We zullen er maar snel aan beginnen :) en beginnen doen we natuurlujk zoals altijd met maandag.

Maandag is mijn les boek voor school aangekoemen. Mijn dag is heel traag begonnen want het kleintje heeft tot 10u geslapen. Op een maandag kan dat wel eens tellen en deugd doen :). Na het werk was het weer tijd voor school. Ik ging met volle moed met mijn boek onder de arm de klas binnen bleek het het verkeerde volume te zijn... Ik had het boek dat ik besteld had was volume I en hget boek dat we gebruiken in de klas is volume II... Ik weer, er is nog niets goed gegaan met deze les. Na school heb ik dan maar snel het juiste besteld en het kon gelukkig al op dinsdag geleverd worden! yay me! :)

Dinsdag rond de middag werd mijn boek geleverd en ben ik vlug beginnen leren voor de test voor school op woensdag. Ik kon niet zo heel lang leren want ik had 's avonds een clustermeeting in Fairfax. Het was heel leuk om de andere meisjes nog eens te zien. Er was een meisje van Polen die haar mama mee had zei verblijft voor een maand hier. Er is ook een meisje die nog 4 maanden te gaan heeft voor haar eerste jaar om is en ze heeft al een verlenging aangevraagt. Best cool als je het mij vraagt :)

Woendag was dan de test op school. ik had best wel vel stres maar ik had er best wel een goed gevoel bij. Het is natuurlijk afwachten tot volgende maandag tot ik de resultaten weet.

Donderdag heb ik dan de meisjes hun spullen gepakt om vrijdag te vertrekken naar Hampton voor de gunshow.

Vrijdag zijn we dan vertrokken naar Hampton en naar gewoonte hebben we heel wat tijd in de fille doorgebracht en zijn we best laat aangekomen maar dat ben ik ondertussen al gewoon dus geen probleem :) Het hotel waar we verbleven was best chic. De ouders zaten helemaal bovenaan op het 10e verdiep en ik 1tje lager.

Zaterdag zijn we eerst gaan ontbijten en dan natuurlijk gaan zwemmen. We hebben eigenlijk niets anders gedaan dan zwemmen :) Ze hadden in het hotel ook een spa en ik wouer even van profiteren en me na het werk laten masseren maar ik heb te laat de knoop door gehakt en ik was te laat en ze waren al gesloten. Pech...

Zondag hebben we in de voormiddag ook nog gezommen tot we er echt uit moesten om de valiezen te pakken en de kamer te verlaten. We hebben natuurlijk in het naar huisrijden weer heel wat fille gehad. Deze keer kwam de fille wel door het weer, heel wat regen en heel wat ongevallen. Er was een vrachtwagen geslipt en helemaal rond gegaan. Hij had daarbij ongeveer 6 auto's geraakt het zag er gelukkig niet naar uit dat er zwaargewonden bij waren gelukkig!

Zo dat was het al weer voor week 12 hopelijk was het een beetje interesant :) en nog maals sorry voor het laat zijn

Groetjes Anneleen

Reacties

Reacties

nonkel marc en tante yvonne

Dag Anneleen.Wij zijn 4 dagen naar Luxemburg geweest met de moto,prachtig weer gehad om rond te toeren. laat mijn eens weten wat dat is de gun show,gaat dit over wapens?Wt is die vader zijn beroep of job?kan je mij geen mail sturen op mijn vragen?mischien eens iemand die ik ken die bij U op facebook zit.groetjes van ons.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active