twee in een -week 15 & 16-

hallotjes iedereen.

Ik ben vorige week niet achter een computer geraakt dus is het voor een keertje twee in een

Smile

laats ons beginnen met week 15

Maandag na mijn vrij weekend was er heel wat was die er door moest, daar was ik dan ook de hele dag druk mee. Terwijl ik de was aan het weg werken was heeft het kleintje een beetje geschilderd maar neit voor ik haar en de kamer helemaal veilig had gemaakt onm de rommel te beperken

Wink
De oudste heeft ook deze week Drama class.
Na het werk was het tijd voor de eerste les van de laatste week van mijn gescheidenis klas. ik moet zeggen dat ik daar toch wel een beetje blij mee was
Smile

Dinsdag was mijn vrije dag en ben ik naar DC geweest. Washington, D.C.

Smile

ik moest daar zijn omdat ik naar de ambassade moest om te kijken of ik een visa nodig had voor onze vakantie die er aan komt. Eenmaal aangekomen aan de ambassade bleek dat ik aan het consulaat moest zijn en ik dus aan de andere kant van D.C. moest zijn. Het was ontzettend heet en bijna niet te verdragen. Ik ben dan met de metro naar het consulaat gegegaan en daar bleek dat ik geen visa nodig had, ik had de trip dus gemaakt voor niets, maar he ik was toch in D.C. en ben dan maar op zoek gegaan naar het Witte Huis wat best wel moeilijk was zonder eenig idee waar ik was en waar ik naar toe moest
Smile
. Na lang zoeken heb ik het dan toch gevonden enhet gaf me toch een speciaal gevoel om zo dicht bij te staan. Daarna ben ik nog opzoek gegaan naar Chinatown maar het was zo ontzettend heet dat ik dan toch maar besloten heb om naar huis te gaan. Om te beschrijven hoe warm het nu eigenlijk echt was, terwijl ik selfie's stont te nenmen aan het Witte Huis liep het zweet letterlijk van mijn rug af...

Woensdag ben ik met het kleintje naar het park geweest. Ze was niet heel erg sociaal en heeft bijna de hele tijd in een beetje zand zitten spelen. Ik vind het best raar maar zij bleek het wel naar haar zin te hebben... Raar maar oke ieder zijn obby zeker?

Laughing

Na het werk ben ik vlug naar de fitness geweest en daarna vlug naar huis, douchen en dan was hetr tijd voor de laatste les. EINDELIJK
Laughing

Donderdag was een chille dag niet echt iets speciaal te melden dus laat ik het hier bij voor donderdag

Smile

Vrijdag was de laatste dag van drama class voor de oudste. Ze hadden de afgelopen twee weken gewerkt aan een stuk dat op vijdag zou worden gespeeld. Mijn hostmom, het kleintje en ik zijn natuurlijk gaan kijken. Het kleintje vond het jammer genoeg niet zo interesant en begon heel wat lawaai te maken dus ben ik vlug met haar naar buiten gegaan. Het was ghelukkig niet zo'n heel erg lang stuk dus hebben we niet heel erg lang moeten wachten.

Zaterdag zijn we eerst naar de bib en het park gegaan. Daarna zijn we naar Chuck. E. Cheeses gegaan. De plaats waar je ongelofelijk veel geld uit geeft om dan met wat prullen naar huis te gaan een beetje zoals het luna park op de kermis...

Wink
Natuurlijk wel heel leuk voor de kids natuurlijk.
Smile

Zondag zijn we naar de fonteinen gegaan het was warm maar niet te warm zoals dinsdag

Wink
Ik had lunch mee en snacks dus konden we bijna de hele dag blijven.

En dan nu week 16

Wink

Maandag was voor de oudste de eerst dag van art class. Ze is heel erg creatief, dit was dus zeker iets voor haar

Smile

Dinsdag was mijn vrije dag dus heb ik eens goed uitgeslapen. Daarna ben ik naar de winkel geweest om wat fruit te halen en daarna ben ik naar de fitness gegaan.

Woendag was de dag vol met pipi voor mij. we zouden graag het kleintje op het potje te leren gaan maar ze ziet dat noet echt zitten. Ik probeerde haar zo veel mpgelijk op het potje te zetten maar telkens toen ze terug in de living rond liep liet ze de pipi pas stromen

Yell

Donderdag moest ik de oudste halen op art school. Daarna zijn we gaan lunchen in chick-fill-a en daar hebben de kids ongeveer 2u gespeeld best saai voor mij maar de meisjes hadden heel wat plezier.

Vrijdag was een rustig dagje na het werk ben ik naar een cincert geweest in het Nationals park in D.C. Dat is het stadium waar de ploeg van Washington Baseball speelt. Best cool en helemaal wat anders dan het sportpaleis als je het mij vraagt

Smile

Zaterdag heb ik me natuurlijk uitgeslapen en daarna ben ik een beetje geshopt.

Zondag was er een cluster meeting op een fair in Luckets was wel een beetje ver maar oke al mijn clusters zijn ver... Het was best warm. Mijn local coordinator was naar gewoonte te laat. Wat ik eigelijk best raar vindt want Amerikanen zijn normaal nogal punctueel en houden niet zo van laat komers...

Zo dat was het, net iest meer dan gewoonlijk maar he ik probeer om het toch week per week te houden

Wink

Groetjes!

Anneleen

Reacties

Reacties

nonkel marc en tante yvonne

Dag anneleen alles goed daar,was Obama zijn gras aan het afrijden in washington ?Veel volk geweest op de markt feesten in zelzate.ga deze week eens met Jefferson gaan kijken naar de training van Jonas in Westdorpe.U pa was hier op een avond ,hij vertelde dat
hij U een pakje had opgestuurd!En waar gaat de reis naar toe dat je een visum moet hebben?Anders weinig nieuws ,Elly is thuis van zaterdag en is alweer aan het werk.groetjes tante en nonkel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active