Week 17

HET WONDER IS GESCHIET! Ik ben eens niet te laat met mijn verslagje Ik Ben eigenlijk zelfs een dag te vroeg:) Ik ven zo vroeg omdat Ik anders waarschijnlijk geen tijd zal hebben om het te plaatsen aan gezien we morgen op reis vertrekken. Daarmee zou Ik mijn blog ook even willen beginnen. Ik zei in mijn vorige blog al dat we op reis zouden gaan maar details waren er niet. Die komen er nu dus aan voor Ik jullie vertel wat Ik deze week gedaan heb :)

We gaan met de hele familie van 23 aug tot 30 aug op cruise! Geweldig toch! De boot vertrek to morgen in Baltimor en zet koers naar de Bahamas! Na twee dagen op zee stoppen we een dag i Florida en gaan we Disneyland gaan bezoeken!! Oh ja! ik moet zeggen dat ik dat best wel zie zitten :) Daarna gaan we door naar de Bahamas en staat er nog iets met dolfijnen op het programma! Voor de rest zien we wel maar er is zeker en vast genoeg te doen op de boot. Jullie worden zeker op de hoogt gehouden in mijn volgende verslag :D

Zo nu zijn jullie op de hoogte vanIj vakantie plannenen en ga Ik over naar mijn verslagje van week 16

Maandag was een mooie dag en die hebben we dus buiten door gebracht Een beetje op de speeltuin gespeeld en natuurlijk met de hond.

Dinsdag was een heel erg korte werkdag voor mij, van 8 tot 11. De grootste moest om 12u bij de oorarts zijn om haar oorapparatjes bij te stellen voor het nieuwe school jaar. Ik Ben daarna nog even naar wal mart gegaan om de laatste spullen voor de reis te halen. Ik heb ook nog een bezoek gebracht aan de fitness.

Woensdag ben Ik met de meisjes naar Bouncemania geweest daar hebben ze zich eens goed uitgeleeft. Daarna zijn we gaan lunchen in Chick-fill-a en daar hebben ze zich ook nog eventjes uitgeleeft op de speeltuin.

Donderdag was een rustig dagje we hebben samen genoten van een film in de 'movieroom' een kamer met een grote TV, surround system een een paar heel erg comfortobele zetels ;)

Vrijdag was het weer tijd om ons buitenshuis te gaan uit leven. Deze keer was het Chuck E. Cheese. Na het werk heb ik mijn valies nog voor een laatste keer gechekt en hebben we alles klaar gezet in de garage. Het einge wat we nu nog moeten doen is in de auto stappen :)

Vandaag (zaterda) dan. Ik heb deze morgen even gewerkt en dan een blogje geschreven en ohja ik heb ook wat nieuwe foto's in mijn album dus neem gerust een kijkje!

xoxo

Anneleen!

Reacties

Reacties

nonkel marc en tante yvonne

dag Anneleen,hebben ze niemand nodig daar om de valiezen te dragen,je bent daar nogal verwend zeg,wat een avontuur voor u.Geniet er maar van ,it is once in a life time experience!Probeer maar goed te staan met de Captain of the schip!You never know!!! Bedanlt voor de mooie fotos en een mooie reis gewenst Nonkel en Tante

pepe robert en tante lidy

hallo ,anneleen
na al je blog gelezen en je foto s bekeken gaat het daar wel goed met je,we zijn heel blij dat u het daar zo goed gaat,het is een grote levenservaring waar je later kan aan terug denken goede reis groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active