Week 19 met heel wat vertraging...

eerst en vooral wil ik me voor de zoveelste keer willen verontschuldigen voor het laat zijn :S

Ik vlieg er dan maar gewoon terug in te beginnen bij het begin natuurlijk :)

Maandag was hier al de eerste dag school, normaal begint school niet voor laborday-die dit jaar op 7 september valt- maar mijn hostmom zei door de vele 'snowdays' vorig schooljaar begonnen ze nu iets vroeger. Dat beloofd voor deze winter. Omdat het de eerste dag was moest er met de bus gegaan worden zo kan de oudste onmiddelijk leren met welke bus ze moet gaan. Datr schoolbus gedoe is echt wel de max! Je gaat gewoon op je oprit staan en de bus stop en de kids zijn veilig op weg naar school! En 's avonds zet de bus ze gewoon terug af
! Zalig toch!
Daarna was het voor mij tijd om de was te doen. Na een week vakanite was er heel wat was!

Dinsdag was mijn vrijedag. Na de vakantie was ik ondanks alles heel erg moe... Dus heb ik bijna een hele dag met mijn lui gat in bed gelegen :) En tussen door heb ik mijn kleren eens een wasje gegeven.

Woensdag was een chlledagje samen met de kleinste niets speciaals.

Donderdag was de begaving van Grandma... Ik ben meegegaan naar de begraving, wat ik igenlijk niet verwacht had. Ik moet zeggen dat ik het niet snel zal vergeten... Ik wist wel dat ze hier soms open kisten hebben, maar had toch niet verwacht dat ze het hier ook zouden doen... Ik had voor dit moment nog nooit een dode mens gezien... Best eng en ik moet zeggen dat ik heel even gekeken heb maar daarna toch heel erg mijn best gedaan om niet meer in de richtring van de kist te kijken....

Vrijdag ben ik met het kleintje naar Milla'splayland geweest. Ik moet zegen dat zowel het kleintje als ik heel erg blij waren dat we terug naar daar konden gaan na een hele zomer niet geweest te hebben. Ik denk echt dat dit mijn meest favorite plekje is heir!

In het weekend was ik vrij en ben ik met een paar meisjes naar een pretpark gegaan 'Kings Dominion'. was wel een beetje raar, voor we binnen konden moesten we eerst door een metaal detector gaan... Het was bijna als op een luchthaven....
Voor de rest was alles best het zelfde als een pretpark thuis :)

Zondag was ik alleen thuis dus heb ik niet zoveel uit gestoken vooral netflix gekeken :)
's Avonds hebben de kids, mijn hiostmom en ik de patio opgekuist

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active