week 20 iestie pietsie te laat ;)

week 19 is iets aan de late kant maar best nog oke toch? ;)

Maandag was Laborday je kan het vergelijken met onze 1e mei. Ondanks het een feestdag was moest ik toch werken omdat de winkel van mijn hostparents open was. Maar he no problem for me :). Na mijn vrije weekend was er best wat veel was, dus deze kreeg een beetje meer aandacht. Na het werk was het tijd om terug naar de fitness te gaan :)

Dinsdag was wederom miojun vrijedag. Ik ben dan naar de outlet gegaan in Woodbridge. Ze hebben daar een Oakley outlet store dus daar heb ik even rond geneust voor onze gekwetsten piloot en buiten gelopen met een paar slippers en een t-shirt. :) Ik heb dan ook nog wat spulletjes voor mezelf gekocht... Ik ben heel erg hard aan het sparen voor een mac maar is toch best moeilijk :)

Woensdag was een dag met pipi en kaka... Het kleintje leert op het potje gaan en dat lukt natuurlijk niet onmiddelijk maar ze doet haar best :) Na het werk was ik weer in de fitness.

Donderdag ging het potje al heel wat beter en hadden we geen enkel ongelukje! Na het werk ben ik naar de post geweest, cadeautjes opsturen voor onze gewetsten piloot en mijn twee lieverts uit de wachtebekestraat :) Daarna ben ik ook nog even naar de fitness geweest.

Vrijdag kon je het kleintje en mezelf terug vinden in Milla's playland :) Vrijdag is voor ons eigenlijk de perfecte dag om naar daar te gaan aangezien de poetsvrouw op vrijdag komt en we dan iet in haar weg lopen!

Zaterdag hadden mijn hostparents een show in Fredricksburg dus hoevden we niet op hotel te gaan. Ik ben dan met de kids naar Chucke Cheeses gegaan om weer heel wat geld uit te geven om met wat brol naar huis te komen...

Zondag was ik bijna de hele dag alleen met het kleintje. De oudste dochter die samen woont met haar vriend verhuist binnen kort naar het huis van grandma, voor ze dit kan doen is er eerst nog heel wat werk in het huis en 'mijn oudste' wou heel erg graag helpen met schilderen en dergelijke dus is haar zus haar net voor de middag komen op halen om haar te helpen.

Zo dat was het al weer voor week 19 , de tijd gat toch best wel snel hoor moet ik zeggen!

Oja, ik doe mee in een wedstrijd met mijn blog, als je wint dan win je een Go Pro dus als je het mij vraagt wie niet waagt niet wint toch :)
Ik hou jullie zeker en vast op de hoogte v an het verloop vna de wedstrijd.

XOXO
Anneleen

Reacties

Reacties

nonkel marc en tante yvonne

Dag Anneleen,al wat bekomen van Uw mooie reis?Heb jonas nog eens gaan bezoeken deze week, begint ongeduldig te worden van daar te liggen,normaal zeker!Hij gaat met jamaha rijden volgend sesoen!Een aanpassing voor top mekanier.....!Is Richmond ver van jullie?Tante Yvonne is verjaard ,en raad eens wie haar vergeten heeft!!!Zo houd U goed en keep away from the junk food!marc en yvonne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active