Week 21

Hey! hier ben ik en voor de verandering nog eens op tijd :)

Laten we beginnen bij maandag, het was best een rustig dagje dus heb ik een beetje oefeningen gedaan met het kleintje, om haar een beetje te helpen met haar ontwikkeling. En onderussen ook een beetje gewassen :) Na het werk ben ik dan naar de cinema geweest, het was best een saaie film.... Ik had er me iets anders bij voor gesteld maar he ik was er ondertussen tocdh even mee weg :)

Dinsdag was mijn vrije dag. veel heb ik niet gedaan, ik ben even een smoothie gaan drinken en daarna naar de fitness.

Woensdag had ik na het werk en cluster meeting... En zoals altijd was mijn local coordinator weer eens te laat... Normaal begon de meeting om 7u maar plots kreeg een van de meisjes-om7u03- een sms dat het omk 7u30 begon... Gelukkig was het in een shopping center en was er voldoende te doen.

Donderdag was een rustig dagje. Na het werk kreeg ik een telefoontje van mijn broer met het nieuws dat zijn pakketje aangekonmen was, maar dat zijn slippers jammer genoeg te klein wasren... Kan gebeuren zeker :)

Vrijdag was zoals altijd Milla's playland tijd :)

In het weekend was er een gunshow in Manassas, dus konden we in ons eigen bedje slapen.

Zaterdag morgen hebben we samen ons weekend ontbijt gemaakt: spek, eieren en pancakes :) Daarna is de dochter die aleen woont 'mijn' oudste komen halen om haar een beetje te helpen bij het inrichten van haar nieuwe woonst :) Terwijl zij hard aan het werken waren zijn het kleintje en ik naar de fonteintjes gaan spelen :)

Zondag ben ik met de twee meisjes naar Lessburg Animal Park geweest, er was daar een Fall Festival, ik kan da thet best uitleggen met foto's dus zou ik zeggen kijk even in het album dat ik heb aangemaakt :)

Zo ik ben weer klaar voor deze week!

Groetjes
Anneleen!

XOXO

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active