Week 22

Hallo hier ben ik met mijn verhaal voor week 22.

De week begon heel erg traag aangezien maandag mijn vrije dag was i.p.v. dinsdag :)
Ik heb me eerts even goed uitgeslapen natuurlijk ;) Daarna ben ik eens een kijken naar een Halloween winkel in Manassas :) Ongelofelijk toch hoor die Amerikanen en hun halloween dat kennen ze bij ons niet hoor! IK heb me ook ingeschreven om nog wat lessen te gaan volgen. Deze keer heb ik er wel voor gezorgd dat het niet zo duur was. Ik weet eigenlijk niet precies wat het is, ik weet eigenlijk juist dat het iets is met Engels. Ik veronderstel dat het hoogst waarschijnlijk niet zo interessant zal zijn maar beter dan weer zoveel geld te moeten uitgeven!

Dinsdag was dan werkendag :) Mijn hostmom moest vroeger beginnen dan normaal dus moest ik de oudste naar school voeren. Ze had op maandag gezegt dat ik ze gewoon op de bus moest zetten, maar ze wou o zo graag ontbijt van Chick-fill-a dus heb ik ze dan maar naar school gevoerd. Ik moet zeggen dat dat hele ontbijten in een fastfood restaurant toch niet aan mij besteed is. Een koffietje kan er nog net in :)
Toen het kleintje en ik terug thuis waren zijn we naar de bib gegaan voor 'Storytime'
Na het werk was het voor mij tijd om even naar de cinema te gaan!

Woensdag hebben het kleintje en ik brownies gemaakt. In Belgie zou ik dat niet onmiddelijk zien zitten... Dat best wat tijd :) maar hier duurt het hoog uit 10 minuten :) Pakje openen, eitje openen en beetje water bijdoen, mixen en in de oven! Makkelijk toch :)
Daarna zijn we naar het park gegaan nog een beetje genieten van de goeie dagen want de herfst komt nu toch wel dichter. Het goeie weer zal niet blijven duren jammer genoeg... :s
Na het werk ben ik dan nog eens naar de fitness geweest.

Donderdag hebben het kleintje en ik samen de valies klaar gemaakt om naar Hampton te gaan voor de gunshow dit weekend. Daarna hebben het kleintje en ik nog wat oefeningetjes gedaan en natuurlijk met de hond gespeeld.... De hond heeft het nogal moeilijk net buiten te gaan plassen en nu hebben ze pampers gekocht voor da beestje best raar hoor :)

Vrijdag was dan de dag om te vertrekken naar Hampton. De oudste was naar school en die moest ik dan gaan halen terwijl mijn hostmom met het kleintje naar de dokter ging. Daarna hebben we nog vlug iets gegeten en rond 1u30 konden we dan vertrekken richting Hampton en natuurlijk hadden we heel wat fille :S Rond 4u30 waren we dan eindelijk in het hotel.

Zaterdag was een dag vol waterpret in het zwembad van het hotel. Er waren heel wat kids dus best leuk voor mij ;) Terwijl de oudste met de andere kids speelt kan ik mij bezig houden met het kleintje ze moet echt dringend leren zwemen of toch een beetje meer vertrouwen hebben in het water want meestal zit ze de hele dag aan mij vast geklampt in het water.....
Na al het zwemmen was mijn dag voorbij en besloot ik om naar de fitniss te gaan van het hotel. De lift dacht daar anders over en besloot om vast te zitten tussen het eerste en het tweede verdiep .... Ik weer... Ik heb daar bijna een uur gezieten aangezien ze mij er niet zelf konde uitkrijgen en dan iemand van de lift firma te moeten bellen. En alsof dat nog niet genoeg was net toen ik uit de lift kom gaat het brandalarm af! Na ongeveer een uurtje buiten te staan konden we terug naar binnen. Natuurlijk waren we niet allen en was het heel erg druk aan de lift... Dus besloten we om de trap te nemen... Ik moet zeggen 10 verdiepen is toch wel vel hoor :D Na al die drama was er wel nog een goed einde! We kregen namelijk een korting op de kamer omdat ik vast gezeten heb in de lift. Niet slecht toch ;)

Zondag was het dan tijd om alles op tye ruimen en ons klaar te maken voor de trip naar huis. De Show is pas gedaan om 4U dus hadden de kids en ik nog enkele uren tew vullen. Naast het hotel is er een eventhall en dit weekend was er een Disney On Ice Show! Mijn hostmom had tickets gekocht. Wij weg dus! Foto's staan in het foto album :)

Zo dat was het voor deze keer!

Tot de volgende!

XOXO Anneleen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active