Week 23

eindelijk de tijd gevonden om mijn blog nog eens deftig bij te werken :) ik weet het is al heel lang geleden maar ik probeer alles vandaag bij te werken :)

Laten we beginnen bij het begin :)

Maandag was een dag van wassen, wassen en nog eens wassen. Dat is meestal zo als we op hotel geweest zijn. Als we thuis zijn probeer ik in het weekend ook een beetje de was bij te houden, op hotel gaat da nie natuurlijk ;). Na het werk ben ik dan naar de fitness geweest.

Dinsdag was mijn vrije dag. Ik ben naar goede gewoonte naar de mall in woodbridge geweest :) Ik denk toch wel dat dat mijn favoriete winkelcentrum is :)

s' Avonds ben ik dan naar een comedy show geweest, met een belgisch meisje! Was wel een beetje raar om Vlaams te kunnen spreken.... Ik ben dat helemaal niet gewoon om tegen mensen die hier zijn Vlaams te spreken.... Ik spreek enkeel nog Vlaams door de telefoon xD

Woensdag was de oudste thuis, ze was heel erg ziek en ook heel erg besmettelijk! Hopelijk blijf ik gespaard! Na het werk was het weer tijd voor ene beetje fitness voor mij :)

Donderdag moest ik met het kleintje naar de muziek les :) best wel leuk. Het kleintje moest natuurlijk eerst nog even wennen maar daarna deed ze toch wel goed mee :)

Vrojdag was de oudste nog steeds thuis van school, ze voelde zich al iets beter dus zijn we naar de cinema geweest... We zijn naar hotel Transylvania gaan kijken. Ik moet zeggen dat ik de Vlaamse versie toch beter vind me onze Zelzatse wolf :D

Zaterdag had ik ook een vrijdag ik was er niet echt op geplant want we hadden het vrijdag avond maar besloten omdat ik door omstandigheden tot 9u gewerkt had. Ik heb niet heel veel gedaan het was heel erg slecht weer. Ik ben dan maar naar de fitness geweest :) wat eigenlijk helemaal nie zo slecht is ;)

Zondag was het dan terug werkendag :) ik ben samen met de meisjes naar een pottenbakkerij geweest, toch wel iets typisch Amerikaans als je het mij vraagt :) Ik ben wel eens benieuwd hoe onze creaties er zullen uit zien we mogen ze volgende week maar halen :)

Zo dat was het voor week 23 :)

xoxo Anneleen !

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active