Week 24

Maandag was er geen schopol voor de oudste dus hebben we onze dag voor een groot deel doorgebracht in Chuck. E. Cheese en naar goede gewoonte zijn we thuis gekomen met een hoopje prullen die de dag niet overleefd hebben :) Na het werk ben ik dan naar de fitness getrokken :)

Dinsdag was mijn vrije dag, ik ben voor de verandering eens naar de mall in Manassas geweest... Dat is toch een hele teleurstelling vergeleken met de mall in Woodbridge...

Woensdag was een rustig dagje. De oudste is genezen maar nu is het kleintje ziek aan het worden.. Hopelijk blijf ik een beetje gespaard... Ik moet zeggen dat ik echt geen zin heb om hier naar een dokter te moeten gaan...

Donderdag konden we een dokters bezoek niet langer uitstellen en heb ik de dag door gebracht met mijn hostmom. We hebben eerst de oudste afgezet op school en daarna zijn we met het kleintje naar de dokter geweest, ze had een keelontsteking. Daarna zijn we nog boodschappen gaan doen in Costco, dat is zo'n beetje te vergelijken met de Makro in België :) s' avonds had ik een cluster meeting in Fairfax.

Vrijdag was het kleintje heel erg ziek. Ze heeft bijna een hele dag in bed gelegen...

Zaterdag voede ze zich gelukkig beter en konden we iets leuk doen :) We zijn met ze'n drietjes naar Cox farm geweest. Foto's kan je vinden in mijn foto album :)

Zondag zijn we dan gaan lunchen in Olive garden en daarna zijn we gaan zwemmen :)

Zo dat was het voor week 24

xoxo Anneleen

Reacties

Reacties

meme stieb

Wat gaat de tijd toch snel week24????
Hopelijk wordt je ook nie ziek!
Welk weer is het daar nu?
Blij nog een verhaal te kunnen lezen.
Groetjes uit Wachtebeke.????????????????????????????????????????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active