Week 25

Hier ben ik met het verslag van week 25 :)

Maandag was mijn vrije dag. Ik heb eersteven goed uitgeslapen :) Daarna ben ik naar de carwash geweest! Hier kan je gerust elke week naar de carwash gaan het was maar 16$ voor de binnen en buiten kant! Nie slecht :) Daarna ben ik nog naar de Mall in Woodbridge gegaan :) maar ik ben braaf geweest en heb nie echt iets uit gegeven :)

Dinsdag hebben we pompoenen uit gehold en een gezicht gegeven net als echte Amerikanen :). Daarna zijn we ook nog naar het park geweest en naar de bib. Na het werk ben ik dan naar fitness gegaan ;)

Woensdag was niet zo'n leuke dag... Ik begon normaal die avond met mijn les maar 's morgens kreeg ik telefoon dat de les niet doorging er waren teweinig mensen ingeschreven... Ik moest dus op zoek naar een andere les...

Donderdag was een rustig dagje. Het kleintje en ik hebben ons een beetje buiten gespeeld en wat bloemetjes verzameld :)

Vrijdag zijn we rond de middag vertrokken naar VA beach voor de gunshow van deze week. het verkeer was zoals altijd een ramp... Rondp 4u30 waren we op onze bestemming ;)

Zaterdag zijn de meisjes en ik in de voormiddag op het strand gaan spelen. Voor al oktober te zijn was het nog best aangenaam op het strand. Na de lunch ziJn we dan gaan zwemmen in het zwebad van het hotel :) Ik heb 's Avonds nog een bezoekje gebracht aan de fitness van het hotel.

Zomdat washet iets kouder dus zijn weeerst gaan zwemmen in het zwembad van het hotel en hebben we de zon een beetje tijd gegeven om er door te komen :) Na de middag zijn we dan met de go-cart gaan rijden, wat uiteindelijk niet echt zo'n goed idee bleek, er was heel wat wind :D Daarna hebben de meisjes ook nog paardgereden op het strand :) ik heb voor alle zekerheid gewoon gekeken :) Als laatste hebben we ook nog een beetje in het zand gespeeld :)

Zo dat washet voor week 25

xoxo Anneleen !

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active