Week 26

Okay :) eindelijk de grootste schade een beetje ingehaald :)

Hier is het verslag van week 26

Maandag was mijn vrije dag ik heb eigenlijk geen klop gedaan. Ik heb een hele dag lui in mijn bed gelegen en naar tv gekeken :D

Dinsdag was ik precies 6 maanden hier, gek toch! Ik kan het zelf eigenlijk bijna nie geloven da ik hier al zo lang ben. Ik kan het me nog als gisteren herinneren toen ik op Zaventem stond afschijt te nemen van iedereen! Mijn. Ik heb de dag voor mezelfeen beetje speciaal gemaakt en ben met het kleintje naar Milla's playland geweest :) Ik heb ook nog een beetje cadeaus opgestuurd en de fitness bezogd :) . s' Avonds was het dan tijd voor mijn les. Oh ja ik heb er gelukkig nog eentje gevonden die nog niet beginnen was....

Woensdag was een dag vol was :D ik had hem op dinsdag een beetje laten liggen en dat moest ik dan bekopen natuurlijk :D

Donderdag was een rustig dagje thuis. Het weer is hier voorlopig nog doen baar dus kunnen we nog zonder problemen buiten spelen :) Na het werk was het voor mij weer tijd voor school. Ik moet nu dus elke dinsdagen donderdag naar school. Ik vind het langs de ene kant een beetje ambetant maar langs de andere kant gaat de week dan wel iets sneller :)

Vrijdag avond had ik afgesproken met een meisje uit Oostenrijk om naar de film te gaan. We hebben naar de Martian gekeken met Matt Damon! Hij is zeker en vast de moeite waard hij was z'n 2 uur lang maar heel erg boeiend :)

Zaterdag ben ik met de meisjes naar het 'Fall Jubillee' gegaan in Manassas :) foto's ter verduidelijking van wat dat nu precies was vind je in het fotoalbum :)

Zondag zijn we dan gaan lunchen in Olive graden en hebben we een Halloween taart gemaakt. Ik heb jammer genoeg geen foto van de taart want die was weg voor ik het wist :D

zo dat was mijn week :)

xoxo Anneleen!

Reacties

Reacties

nonkel marc en tante yvonne

Dag Anneleen,is dat al 6maanden dat je er bent,en wat vind je van het mentaliteit van de amerikannen?Je heb het daar toch wel erg druk,met die kinderen naar hier en naar daar vliegen,ze zijn toch wel een beetje verwend niet!Zo te zien op de fotos was Halloween leuk om daar te doen.Je zal dus thuis zijn voor het huwlijk van je broer?en mischien meme zijn van zijn kleine!Zo te zien doen jonas en sofie het goed samen.Hij heeft veel hulp gehad en nog van u Ma.De klein zoon is hier nu voor 2 dagen vakantie.verder weinig nieuws tot later en verzorg U.groetjes Nonkel en tante

Pepe Robert en tante Lidy

Hallo ,Anneleen ,
Ik heb eindelijk tijd om te antwoorden ,na dat ik alles gelezen heb kon ik tot de conclusie dat het daar toch goed gaat met u ,een beetje werken ,een beetje reizen wat sporten en af en toe eens uitgaan .Ja de tijd vliegt de eerste zes maanden zijn al weg zo vlug gaat het .
Hier gaat alles goed verder met ons ik moet nog 15 dagen werken en stop ik er mee maar ik zie het volledig zitten het zal wel wat wennen zijn maar dat zal wel lukken doe daar zo verder en nog een leuke tijd daar .
Groetjes Pepe robert en tante lidy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active