Week 31

Week 31 is beginnen met best wel een interessant voorval. Na het werk zat ik op mijn kamertje rustig te facetimen met mijn mà toen ik plots een bericht kreeg van mijn hostmom dat ze een ei had met een kip in... Ik denk dat het iets van de vuilste dingen is die ik ooit gezien heb in mijn leven.... ik zal maar zeggen 'da heb ik dan ook maar meegemaakt' Ik moet zeggen dat het best zielig was het was echt al een kuikentje... We hadden echt geen flauw idee dat het ei echt zou bevrucht zijn. Zeker niet in deze tijd van het jaar... Ik was eerst van plan een foto te nemen maar heb het dan toch maar niet gedaan... Ik wou dat beeld niet steeds tegen komen ...

We hadden deze week op donderdag ook het fameuze Thanksgiving feest met de gekende kalkoen en de 'stuffing' Echt zoals in de films ;) Ik vond die kalkoen er toch best een uitdaging uit zien maar als ik mijn hostmom zo bezig zag was het best simple. Het duurt gewoon enkel uren voor de kalkoen gaar is :D

Het weekend hebben we ondanks de feestdag toch doorgebracht in ren hotel voor een gunshos. Ik moet zeggen dat ik het best wel jammer vind dat ze hier werk boven familie plaatsen...

maar de meiskes en ik hebben er het beste van gemaakt in het hotel. We hebben een beetje gezwommen, een filmpje geken, met de barbies gespeeld en gezekschapspelletjes gespeeld :D

Xoxo

Anneleen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active