Week 32

Hello eveybody!

Huer ben ik met mijn stoten van week 32 :D

De week was best rustig. Een wasje hier, een wasje daar. een Barbie hier, een Barbie daar :)

Tussendoor ga ik dan eesnaar de fitness of naar wallmart :) Naar goede gewoonte ben ik met het kleintje op vrijdag naar Milla's playland. Dan zitten we niet in de weg van de poetsvrouw :)

Ik ben natuurlijk ook nog twee avonden naar school geweest.. Dat is gelukkig bijna over ;)

Het weekend was iets 'interessanter'. Zaterdag had ik gepland om naar de kerstmis parade te gaan in Old Town Manassas. Ik was heel erg opgewonden om dat eens mee te maken.... De kids daarentegen... Dat was iets anders. Het was vooral de oudste, het kleintje kon ik nog een beetje entertainen en betrekken in de parade, de grote was net iets moeilijker daardoor heb ik ook een gebrek aan foto's. Ik vond het een heel mooie parade met fanfares, brandweer wagens, politie auto's, ballet verenigingen die een dansje op voerde, enz. Maar de grote vond het allemaal maar dom en wou naar huis. Omdat ik daar niet aan wou toegeven heb ik haar maar mijn gsm gegeven om haar bezig te houden, ik heb daar door natuurlijk geen foto's na een uur werehaag geklaag steeds ergen. Straten waren afgezet dus konden we niet zomaar naar huis, ondanks ik dat meerderde keren heb proberen uit legen drong het toch niet door. Uiteindelijk -omdat de mensen naar ons begonnen te kijken- ben ik met hen toch naar de auto gegaan. Waar we dan nog bijna een uur hebben zitten wachten tot we konden vertrekken... Ik moet zeggen dat ik om te ontploffen was. Ik probeer iets leuk te doen en dan aprecieren ze het niet... Zo zie ja maar dat het hier niet altijd rozen geur en manenschijn is. Zondag zijn we dan naar de cinema geweest wat ook weer geen groot succes was... De film was voor het kleintje iets te lang. Zeebad wel een goed trukje gevonden om er onderuit te geraken... Ze zei elke keer weer dat zomaar toilet moest en dat kan ik natuurlijk niet negeren ik zou nie willen da ze in haar broek doet..

Zo dat was het al weer. Ik hoop dat het een beetje interessant was en tot volgende keer!

xoxo

Anneleen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active