Week 33

hello! Hier ben ik weer :)

week 33 was best een rustg weekje met een bezoekje aan de bib met het kleintje, een bezoekje aan Millas's playland en een beetje school bezoeken :)

Het viel me tijdens het bibliotheek bezoek op dat we hier zo veel boeken mogen meenemen als we maar willen... in de bibliotheek in Zelzate is het 5 boeken van elke afdeling (kinderen,tieners,volwassenen ) en dat is het. Hier zeggen ze neem mee... Het is wel net iets moeilijker om het kleintje bij te houden ;) ze ging er vandoor als een speer en nam het ene boek na het andere :D

ik heb deze week op mijn vrije dag uitgeslapen... Mijn lichaam had het blijkbaar echt eens nodig... Ik was de dag er voor al om 9u gaan slapen omdat ik me een beetje druilerig voelde en dacht ik kruip dan maar in bed.. Toen ik de dag er op wakker was was het al 10u30... En ik heb de hele nacht geslapen, ben geen enkele keer wakker geworden... Kan alleen maar zeggen dat ik het waarschijnlijk echt wel nodig had ;)

Het weekend heb ik ingezet met een etentje met nog enkele andere au pairs. Het is altijd leuk om te horen hoe andere au pairs het hier overleven ;)

Het weekend was best druk. Terwijl mijn hostmom en dad gaan werken waren, zijn de moeder en de grootmoeder van mijn hostmom langs gekomen om christmas cookies te komen bakken en versieren met de meisjes. De kids zien hun oma's niet veel. Zowel de oma's als de kids waren daardoor best wel druk ;) Ze haden voor iedereen al kerstcadeautjes mee. De meisjes konden natuurlijk niet wachten en mochten ze dan ook al open maken. Daarna zij ze dan begonnen met de koekjes. Het koekjes bakken zelf ging best oké maar dan kwam het 'vuile' werk de koekjes gaan versieren... Overal glazuur.. En da plakt zo.. Ik heb na ze weg waren, ondanks ze al opgeruimd hadden, toch nog even extra moeten opruimen. Het tafel kleed plakte langs alle kanten :D gelukkig is nu alles terug plak vrij. Zondag zijn we dan wat centen gaan uitgeven in Chuck E cheese :)

Zo dat was het voor week 33

de volgende keer ben ik er weer met meer weer zou Frank De Bozere zeggen :)

xoxo

Anneleen!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active