Week 34

Hier ben ik dan met mijn verslagje van week 34 :)

Het was best een drukke week, maar er kwam ook aan veel dingen een einde :)

Zo had ik deze week op dinslag de laatste dag school we hadden vorigpenseel al onze test gedaan en deze week kregen we onze cijfers en was er een klein feestje zoals vroeger in het lager dan was er ook altijd een feestje voor de vakantie begon. Ik was best wel tevreden met mijn punten :) 92% ik denk dat ik nog nooit in mijn hele school carrière zo'n hoog cijfer heb gehad wel eens leuk moet ik zeggen :) Ik had deze week ik ook mijn maandelijkse meeting met de ander au pairs van mijn organisatie. We gingen naar een schepping center maar er was niet echt iets interresants te vinden :) wat dan wel weer goed is voor mijn portemonnee. Ik had met het kleintje haar laatste muziek les wat ik best wel jammer vindt het helpt haar echt om socialer te worden. De ene keer al meer dan de andere keer ;) Deze week kreeg ik van mijn papi ook nog 2 pakjes, beiden gevuld met Belgisch lekkers :) dat is altijd leuk natuurlijk een gedetailleerde foto kan je vinden in het album pakjes ;) Ik ben deze week met het kleintje ook nog eens naar Milla's plauyland geweest, het zal nog wel even duren nu de kerstvakantie er aan komt. Het is niet echt iets waar ik met beide kids naar toe kan gaan is perfect voor kleine kids maar niet echt meer voor kids in het lager onderwijs :) Het weekend was best rustig de kids wouden niet echt iets doen we hebben een kerstcake gebakken en op zondag zijn we naar de cinema gegaan. Naar de neiuwe Alvin en de chipmuncks gaan kijken.

Zondag was het de 20ste en dat wilt zeggen al weer een maandje ge passeert bij deze ben ik hier 8 maand!

Wat het weer betreft is het wel een beetje triestig... Ik had gehoopt op sneeuw maar voorlopig is er hier nog niets naar beneden gekomen buiten regen. Het zal wel komen en dan zal ik ook wel weer zagen zeker :D

Ziezo dat was het :)

bye!

Xoxo Anneleen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active