Week 35: kerstmis

ik weet het :D weer een beetje te laat dus vliegen we er maar snel in ;)

week 35 is de week van kerstmis. Kerstmis in Amerika toch een beetje raar :) Normaal ga ik op kerstavond naar mijn pa en dan kerstdag bij mijn ma. Deze keer geen van beide. Hier in mijn gezin in ieder geval werd er geen aandacht besteed aan kerst avond we aten 's Avonds gezellig McDonalds :) een beetje raar hoor maar oké :) Vrijdag dan was het kerstochtend :) En hier betekend dat dus PAKJES!!! Dat vindt ik eigen,ijk best nog wel makkelijk. Wij in België weten we nooit echt goed wanneer we de cadeautjes nu moeten geven.... Voor het eten, na het eten, tussen het eten? 't is altijd een gedoe ;) Toen we 's morgens opstonden stonden er voor al de kids groot een klein heel wat pakjes te wachten... Ik stond versteld van de hoeveelheid moet ik zeggen... en het waren er niet enkel heel veel maar ook best dure cadeu's. Bureaus, bureaustoelen, een naaimaschine, een reuze poppenhuis... En het bleef maar komen. Ik werd ook zeker en vast niet vergeten ik kreeg een pakketje van zeep, een nagels set, een cadeau bonn van maar liefst 40$ en alsof dat nog niet genoeg was kreeg ik een Apple watch!!!!! Ik wist niet goed wat me over kwam, ik begon te schudden van ongeloof, ik heb geprobeerd om uit te drukken hoe dankbaar ik wel was/ben maar worden waren moeilijk te vinden.

En dan vrijdag avond kwam Lisa helemaal uit New Jersey naar hier om samen het kerst weerkend door te brengen. Samen hebben we D.C. bezocht natuurlijk. Ons weekend was wel een beetje in mineur begonnen ... Toen ik vrijdagavond wou vertrekken richting station wou mijn auto niet starten... Ik kon Lisa dus niet gaan halen aan het station.. Gelukkig was mijn hostmom in de buurt omdat ze een au pair gaan bezoeken was- ze is nu stewardess en had een vlucht hier naartoe-

Zaterdag morgen wouden we dan naar D.C. vertrekken ik probeerde mijn auto nog eens aan de praat te krijgen maar hij werkte ja mer genoeg niet mee... Ik was al een beetje in een depressie aan krijgen maar we hebben dan toch een oplossing genomen en een ÜBER besteld. Ie heeft ons dan tot aan het metro station gevoerd en daar zijn we dan op de metro gestapt D.C. in ;) De UBER opzichzelf was al een avontuur als je het mij vraagt ;) Toen we instapte kregen we een ladere aan vpgeboden en alsof dat nog niet genoeg was, was er ook nog een WiFi in de auto :) hoe cool is da!

Toen we dan eindelijk toch in D.C. aangekomen zijn, zijn we beginnen bij het witte huis. Den Obama een zalige kerst gaan wensen :D via het witte huis zijn we dan naar 'den Pilaar' getrokken :D na een hele hoop pogingen op een coole foto met 'den Pilaar' zijn we naar enkele museums gegaan-ze zijn hier trouwens allemaal gratis- We zijn onderandere naar het holocaust museum gegaan, het national museum of american history, het national museum of natural history-dat van in de tweede night at the museum film ;)- Daarna zijn we dan naar het Lincoln memorial gegaan en op de weg daar heen zijn we ook even gestopt bij het word war II memorial geweest

Daarna was het al weer tijd om naar huis te gaan, aangezien we toch nog wek even onderweg waren naar huis... Mijn hostmom had voor de terug weg voor ons een lift geregeld :) Het station waar wij afmoeten ligt dicht bimhet grote ziekenhuis en er was iemand die daar toevallig moest zijn dus konden we met hen meerijden naar huis. We moest wel eerst nog even in het ziekenhuis gaan zitten wachten naar he beter dan terug een UBER te moeten betalen :D

Zondag hadden we dan gelukkig een auto ter onze beschikken en konen we zelf naar het metro station rijden. Lisa bad om 4u haar bus dus was het best een kort dagje :) na een bezoekje aan het Hard Rock Cafe zijn we gaan rondlopen in het station waar Lisa haar bus moest hebben.

Toen 4u daar was hebben we afscheid genomen en zat ons weekend er op :)

Foto's zal ik natuurlijk uploaden in het fotoalbum ;)

xoxo

Anneleen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active