Week 38

Deze week had ik een Cluster meeting in Dulles. Onderweg naar daar viel de eerste sneeuw hier eindelijk :) Het was wel maar een sneeuwbuitje zoals wij ze kennen en alles was al weer weg toen ik terug naar huis ging.

In het weekend hadden we een 'away' gunshow op zo'n 2 u rijden. Naar goed gewoonte heben we een beetje gezwommen en zondag begon het daar plots echt geod te sneeuwen... na enkele uren stopte het dan met sneeuwen, ook deze sneeuw bleef niet echt liggen maar toch wel al een beetje :) de sneeuw is nu echt in zicht ;)

Zaterdag avond wouden Erika (een meisje dat voor de gunshop werkt) en ik naar de Cinema gaan en had ik dus een Uber besteld. eens aangekomen in de Cinema mochten we niet binnen... Je moest 21 + zijn... Ik had mijn Amerikaans rijbewijs niet bij me dus gaf ik mijn Belgische rijbewijs maar dat wouden ze niet aanvaarden... Dan maar terug naar het hotel...

XOXO
Anneleen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active