week 40

Deze week was school een hele week gesloten door de sneeuw. Dinsdag is het normale leven zich stilaan terug gaan herstellen. Mensen konden terug veilig de baan op, winkels waren terug bereidbaar en mijn hosmom kon terug aan het werk, maar school bleef dicht om de kids veilig te houden. Omdat school dan toch gesloten was, besloten mijn hostparents om er even tussenuit te gaan en een mini vakantie te nemen en naar Great Wolf Lodge te gaan. Great Wolf Lodge is een waterpark op wo'n 2u rijden. We zijn vrijdag vertrokken en deze middag rond 1u waren we terug thuis. Het was een zeer leuk weekend, met heel wat zwemmen, spelen en een spa bezoekje. Ik heb genoten van een heerlijke massage en de meisjes kregen een pedicure en en manicure. In het zwembad waren er heel wat glijbanen en die hebben we alemaal uitgetest natuurlijk. Sommige waren al net iets wilder dan de andere, maar dat hield ons niet tegen natuurlijk, gevol was dan wel een hartaanvaleke hier en daar ;) Maar voral heel veel fun :)

Zo da was het dan voor deze week :) en ondertussen zijn we ook weer up-to-date en zijn alle verslagen van na kerst tot nu ook weer bij gevuld, ik hoop dat jullie het een beetje interesant vonden :)

See you next time
XOXO