Week 42

Week 42 was best een drukke week.
Er was naar goede gewoonte heel wat was. Ik vermeld het bijna elke week omdat het ook ech wel een groot deel van mijn dag vult. Soms zelf zo erg dat we niet eens even naar buiten kunnen. Er was deze week ook even een beetje sneeuw maar gelukkig niet zoveel als metwinter storm Jonas ;)
Ik heb deze week ook belastingen moeten betalen... Datwas heel wat minder natuurlijk.Ik heb280dollar moeten betalen. Ik was er wel wat op voorberied maaar is toch nooit leuk om te moeten betalen...
Ik heb met het kleintje een nieuwe activiteit gevonden. We gaan elke donderdag morgen naar Skyzone. Dat is een 'loods'vol met trampolinen :D heel erg leuk en op donderdag morgen mogen er enkel kleutertjes binnen en duseen heel stuk veiliger en leuker omdatwe dan overal op kunnen. We moeten niet opletten om nietomvergelopen teworden door die grote'lompe' kinderen ;)

In hetweekend hebbenwe een bezoek gehad vande oma en de overgrootmoeder.Ze hadden voor iedereen een valentijns cadeautjes mee en dan hebbenwe 's middagssamen pizza gegeten en daarna was het al terug tijd voor de oma's om te naar huis te gegaan ze hadden nog een rit van1,5u voor zich. De kinds zijn altijd heel erg druk als hun oma's hier zijn en als ze op bezoek komen is dat vaak het druksste moment van het weekend mmar dit weekend hadden ze nog iets anders in het petto voor mij. Zondag namiddag is er een leiding gesprongen in de kelder en als ik aan het werken ben ga ik natuurlijk niet echt naar beneden en dus had ik dat niet onmiddelijk door dat het water hier in de kelder aan het stomen was... Er stond hier dus al heel wat water... Het heeft toch een paar uur geduurd voor alles hier terug proper te krijgen. Maar dat is uitendelijk dan toch gelukt en nu is daar niets meer van te zien.

Zo dat was het dan weer :) talk to you later.

Xoxo Anneleen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active