Week 43

Maandag was het hier presidentsday en dus geen school. Op dinsdag was er ook geen school maar dan omdat er terug wat sneeuw gevallen was.

Met het kleintje heb ik deze week weer heel wat leuke dinen gedaan. We zijn deze week naar een nieuwe grotere bib geweest. De kindersectie was even groot als de bib waar we normaal naartoe gaan ;) heel erg leuk voor het kleintje dus :) Daarna zijn we samen gaan lunchen in IHop :) Pancakes als middag eten dat kan alleen hier in Amerika en in echte diner style natuurlijk met een serveerster die constant je kopje kofie komt bij vullen meer Amerikaans kan het volgens mij niet zijn.

In het weekend hadden we een gunshow in Virgina Beach. We zijn dan vrijdag middag vertokken. Zaterdag en zondag was het best goed weer. Zondag was het welfs zo goed weer dat we in het zwembad buiten konden zwemmen :) Ons hotel was aan het strand dus hebben we natuurlijk ook een beetje op het strand gespeeld de wee was toch net ietst e koud dus daar hebben we ons niet aan gewaagd :D Zondag waren er paarden op het strand en dus hebben de meisjes een paar rondjes gereden met de paarden en daarna waren we beiden zo fier als een gieter :)

Zo dat was het al weer

See you later aligator ;)