Week 44

Deze week was een beetje een Belgische week ;)
Ik heb een beetje Belgische kost gemaakt. Ik ben begonnen met courgettesoep daarna heb ik de rest van de prei gestoofd. Ik heb ook een heel klein veel beetje couscous gemaakt :D niet iets Belgisch maar wel iets wat ik thuis geregeld klaar maak :D maar het beste van al was STOVRIJ!! met DONKRE LEFFE!!! ohja echt waar! Wel wat veel geld uitgegeven voor die leffe omgewoon in de stovrij te kappen maar oooooooozo lekker

Innocent
Daarna heb ik alles in doosjes gestoken en in mijn prive diepvries gestoken hier in de kelder :D niemand komt daar aan ;) ikke, ikke, ikke en de rest kan stikke :D Sorry not sorry ;)

In het weekend ben ik met de meisjes naar Olive Garden geweest en gaan lazer tagen op zaterdag.
Op zondag zijn we dan nog een beetje geld gaan uitgeven in Chuck E. Cheese. Maar zolang het mijn geld nie is hoord ge mij nie klagen ;)

Zo een kort verslagje maar beter dan niet he ;)

XOXO

Anneleen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active