week 45

Heyy!

Week 45 was best een rustig weekje
Ik ben dewe week naar Great Falls Park geweest. Het was zoooo mooi! Het is een zeer groot park met watervallen en rivieren! Echt waar prachtig. Foto's als bewijs in mijn foto album.

Ik ben deze week ook met het kleintje naar de bib geweest. Deze week was de school ook 1dag gesloten door de 'sneeuw'. Het was donderdag avond beginnen sneeuwen. De scholen hadden dan donderdag avond besloten om vrijdag de scholen te sluiten. Maar vrijdag morgen was er niest meer e merken van de sneeuw :s de school was dus gesloten voor niets. We - de meisjes, mijn hostmom en ik zijn dan samen boodschappen gaan doen. We zijn naar Costco gegaan en daarna naar AC/More, een knutsel winkel.... De meisjes kregen daar aan over de 200 dollar aan knutsel spullen... Ik vield bijna omver aan de kassa.
In het weekend zijn de meisjes en ik gaan lunchen in Olive Garden een naar de film Zootopia gegaan. Echt een geweldige film!

O ja deze week had ik ook mijn eerste les Spaans.Toch iets moeilijker dan ik gedacht had maar he alle begin is moeilijk he ;)

XOXO Anneleen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active