Week 46

WAT EEN WEEK!

Ik zelf heb eigenlijk niet heel veel speciaals gedaan deze week maar wel twee keer GROOT nieuws gekregen.

Eerst kreeg ik te horen dat ik hier nog een jaartje lager mag blijven! Inderdaad het is officieel ik kom pas in 2017 terug naar België. Het zat er aan te komen en nu is het eindelijk officieel. Mijn Ameikaans avontuur is nog niet over, een jaartje extra zou daar moeten voor zorgen ;) Geen paniek, ik kan niet nog eens verlegen :D Ik kom zeker in 2017 naar huis. Wat ik daarna ga doen en waardat zal zijn dat weet ik nog niet maar heb nog een jaartje om daar over na te denken :)

Daarna kreeg in nog beter nieuws! De kleine Vince kwam in ons leven :) Tantie (ik) was opslag verliefd en kan al niet wachten om cadeautjes op te sturen zowel voor babay als voor grote broer natuurlijk :) Ik zal nu wel nog even moeten wachten om die kleine spruit in mijn armen te sluiten maar ik zal hem dan wel dubbel en dik verwennen als ik terug thuis ben ;)

XOXO De fiere Tantie van Vince en Mauro ook natuurlijk

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active